معرفي مطالب جالب با لينك منبع
معرفي مطالب جالب با لينك منبع

در سال ۲۰۱۱طبق آمار مشخص شد كه ميزان فروش فست فودها سالانه بيش از ۱۱۰ ميليارد دلار است. امروزه فست فودها به طور متوسط درهر روز حدود ۵۰ ميليون مشتري دارند. پس جاي تعجب ندارد كه هر روز يك فست فود جديد در مكاني جديد آغاز به كار مي كند. موفقيت فست فودها به دو عامل عمده بستگي دارد، خدمات به مشتريان و كيفيت غذا. فست فودها مقدار بسيار زيادي از مواد غذايي را به صورت روزانه مورد استفاده قرار مي دهند. به همين دليل تجهيزات فست فود  بايد از درجه اي از استاندارد برخوردار باشند تا بتوانند كيفيت مواد غذايي و در نتيجه كيفيت غذاي فست فود را در حد مطلوب نگه دارند.

تجهيزات فست فود

براي راه اندازي فست فود به تجهيزات فست فود مختلفي نياز دارد تا بتواند انواع مختلف غذا را به مشتريان خود عرضه كند. در اين مطلب به بررسي تعدادي از اين تجهيزات مي پردازيم.

تمامي فست فودها به يخچال نياز دارند. زماني كه مي خواهيد در مورد نوع يخچال مورد نياز فست فود خود تصميم بگيريد حتما به اندازه آن و فضايي كه در اختيار داريد نيز فكر كنيد. هم چنين فكر نكنيد كه با خريد بزرگترين يخچال موجود در واقع بهترين تجهيزات را در اختيار داريد، چرا كه يخچال بزرگ نه تنها فضاي زيادي را اشغال مي كند، بلكه مصرف انرژي بالايي نيز دارد.

دستگاه ديگري كه در هر فست فود مورد نياز است، دستگاه سرخ كن است. امروزه بهترين دستگاه هاي سرخ كن كه مصرف انرژي پاييني دارند نيز وجود دارند كه شما با مبلغ مناسبي مي توانيد آن ها را تهيه كنيد. ممكن است در ابتدا هزينه تهيه آن ها زياد به نظر برسد ولي به مرور زمان شاهد صرفه جويي هزينه خواهيد بود.

نوشيدني هاي گرم و سرد جزء جدايي ناپذير هر فست فودي محسوب مي شود. از آن جا كه زمان در فست فود حرف اول را مي زند و مسئولان فست فود تمام تلاششان اين است كه در كوتاه ترين زمان ممكن سفارش مشتري را به وي عرضه كنند، پس در زمينه نوشيدني ها هم دستگاهي را تهيه كنيد كه بتواند هم زمان چندين كار مختلف را انجام دهد.

بسياري تجهيزات فست فود  و دستگاه هاي ديگر نيز در فست فود مورد نياز است. شما بايد سعي كنيد با توجه به سرمايه اي كه در اختيار داريد بهترين دستگاه ها را تهيه كنيد و با اين روش كيفيت و سرعت خدمات خود را بهبود ببخشيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۵۲:۰۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

ما مجموعه شما را با تجهيزات با كيفيت وارداتي و داخلي در كلاس مناسب  تجهيز خواهيم نمود. خدمات تجهيزات فست فود گروه iranhfc  شامل موارد زير مي باشد:

  • جانمايي تجهيزات آشپزخانه بر اساس فضا و ابعاد تجهيزات
  • تهيه نقشه تاسيسات گاز، برق، شبكه، تهويه، آب و فاضلاب
  • حمل و نصب تجهيزات آشپزخانه
  • گارانتي و خدمات پس از فروش

راه اندازي فست فود

شايان ذكر است يكي از موارد مهمي كه در خروجي محصولات شما داراي اهميت است، كيفيت تجهيزات و ماشين آلات شما مي باشد. اين مهم جز با آموزش صحيح و خدمات پس از فروش كه شامل سرويس هاي دوره اي مشخص است حاصل نمي شود.

ما به شما آشپزخانه اي با تجهيزات كارا و اثر بخش هديه خواهيم نمود، تا بتوانيد فست فود خود را به نحو شايسته اي راه اندازي كنيد.

 

[/vc_column_text][vc_empty_space height="16px"][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهيزات مناسب فست فود و كافي شاپ" el_class="h6"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618155498{padding-right: 5px !important;}"]

تهيه تجهيزات آشپزخانه فست فود يكي از دغدغه هاي اصلي سرمايه گذاران در حوزه راه اندازي فست فود مي باشد. ما معتقديم كه به صرف خريد كالاي بسيار با كيفيت و لوكس اين نياز اساسي مشتريان با پاسخ مناسبي روبرو نخواهد شد. زيرا برند، قيمت، كيفيت و حتي تامين كننده تجهيزات آشپزخانه بايد متناسب با برنامه هاي استراتژيك و نياز هاي شما باشد. در گروه iranhfc  گروه فوق تخصصي تجهيز و راه اندازي فست فود، پس از نياز سنجي هاي لازم ليست جامع  و كاملي از تجهيزات مناسب در اختيار كارفرما قرار خواهد گرفت تا بتواند فست فود حرفه اي را راه اندازي نمايد.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="قيمت تجهيزات فست فود و كافي شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618146729{padding-right: 5px !important;}"]

قيمت تجهيزات فست فود تحت تاثير عواملي همچون كيفيت، برند، گارانتي و شرايط فروش مي باشد. گروه iranhfc  با سابقه درخشان در حوزه واردات تجهيزات متفاوت براي فست فودها و رستورانها به همراه توليد كالاي با كيفيت ايراني و خدمات پس از فروش شايسته با بهترين قيمت، شما را تشويق به تهيه تجهيزات از دست اول و بدون واسطه مي نمايد. حال كه شرايط اقتصادي كشور عزيزمان ايران دستخوش تغييرات گسترده اي قرار گرفته است، بهتر است كه در انجام هزينه ها براي راه اندازي فست فود دقت لازم صورت گيرد تا بار هزينه هاي اضافي به پروژه تحميل نشود.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width="1/3"][vc_text_separator title="تجهيزات فست فود و كافي شاپ"][vc_column_text css=".vc_custom_1520618132634{padding-right: 5px !important;}"]

تجهيزات فست فود و كافي شاپ نقشي اصلي و كليدي در اداره و موفقيت هر كدام از اين مجموعه ها دارد. گروه iranhfc  با داشتن شو روم كامل از تجهيزات آشپزخانه هاي صنعتي و كارشناسان خبره مي تواند يك ليست كامل از تجهيزات مورد نياز را براي شما تهيه نمايد. قطعا تهيه ليست تجهيزات آشپزخانه جز خدمات رايگان گروه iranhfc  مي باشد. هر چند ما معتقديم در كنار داشتن تجهيزات با كيفيت شما مي بايست از مشاورين خبره و كارآمد برخوردار باشيد لذا ما سعي نموده ايم در يك محل به نيازهاي راه اندازي و تجهيز شما پاسخ شايسته و بايسته اي را بدهيم.

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_id="fast-food" css=".vc_custom_1459862555627{padding-top: 15px !important;}"][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26749" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="دكوراسيون كافي شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26748" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="تجهيزات كافي شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][vc_column width="1/3"][vc_single_image image="26747" img_size="full" alignment="center" style="vc_box_shadow_3d"][vc_custom_heading text="راه اندازي كافي شاپ" font_container="tag:h3|text_align:center" use_theme_fonts="yes"][/vc_column][/vc_row]

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۳۰:۱۴ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]


شهر
> شهر مجازي - همشهري آنلاين: دي‌اس‌ال (Digital Subscriber Line) كه مي‌توان آن را خط اشتراك ديجيتال ناميد، روشي براي اتصال به وب با سرعت بالا و هزينه كمتر مي باشد .
اشكال مختلفي از DSL وجود دارااست كه امكان اتصال به وب را با سرعت‌ها و تجهيزات مختلف آماده مي‌كنند . البته نوعي كه عمده در كشورمان شناخته گرديده مي‌باشد Asymmetric-DSL يا اين كه ADSL يا اين كه DSL نامتقارن است .

DSL
چه گونه عمل مي‌كند؟ كابل‌هاي گوشي تلفن توانمند به انتقال سيگنال‌هائي با ظرفيت يك سري ميليون هرتز ميباشد . ولي در راه Dial-Up صرفا مي‌توان از 4KHz پهناي باند استعمال كرد كه با به كارگيري از پيشرفته‌ترين روش‌هاي فشرده‌سازي، مي توان حداكثر 56 كيلو بايت اطلاعات را در يك ثانيه منتقل كرد .

سئو در مشهد

در حقيقت DSL روشي مي‌باشد كه با استفاده از پهناي باند آزاد داده ها را منتقل مي‌كند .

مقايسه
اشكال DSL‌ها:
Asymmetric
DSL) ADSL): اين خط مش نامتقارن ناميده شده و برهان آن هم تفاوت سرعت اخذ و ارسال مي‌باشد .
عمده مطلوب خانه‌ها و ادارات كوچك است . و اكثر مناسب افرادي كه دانلود بيشتري دارا هستند .
شما مي توانيد تا 6 .1 مگابيت بر ثانيه اخذ و 640 كيلوبيت بر ثانيه ارسال داشته باشيد .

Consumer Digital Subscriber Line) CDSL): يا اين كه DSL مصرف كننده نوعي ديگر از اين تكنولوژي مي باشد . از ADSL سرعت كمتري دارد و بضاعت اخذ تا 1مگابيت بر ثانيه را دارااست و همچينين سرعت ارسال بسيار كمتري به نسبت ADSL دارااست .
High
bit-rate DSL) HDSL): سرعت دريافت و ارسال اطلاعات يكسان هست .در اين شيوه تا 1 .544 مگابيت بر ثانيه بر روي خطوط دوبل اخذ و 2 .048 مگابيت بر ثانيه ارسال قابليت و امكان پذير هست .
ISDN
DSL) ISDL): اين خط مش در اختيار يوزرها استعمال كننده از ISDN ميباشد . ISDL در مقايسه با ساير روش‌هاي DSL دارنده زير ترين سرعت هست . سرعت اين خطوط 144 كيلوبيت در ثانيه است .
Multirate
Symmetric DSL) MSDSL) : در اين روش سرعت ارسال و اخذ داده ها يكسان ميباشد . نرخ سرعت انتقال اطلاعات توسط راس ارائه دهنده خدمت DSL ، تهيه ميشود .
Rate
Adaptive) RADSL): در اين خط مش اين امكان وجود دارااست كه سرعت برقراري ارتباط با دقت به فاصله و كيفيت خط تغيير كند .
Symmetric
DSL) SDLS): DLS با خطوط متقارن ميباشد . سرعت ارسال و اخذ يكسان مي‌باشد و بر مغاير HDSL فقط به يك خط نياز خواهد بود .
UDSL:
در راستي به عبارتي HDSL است البته با خطوطي يكطرفه . اين جور از DSL توسط شركت‌هاي اروپايي سفارش شد .
Very
high bit-rate) VDSL): اين راه و روش نامتقارن است و در مسافت هاي كوتاه بهمراه خطوط مسي گوشي تلفن استعمال ميگردد .
Voice-over
DSL)VoDSL): يك دسته يگانه از IP تلفني مي باشد . در اين رويه چند خط مخلوط و به يك خط گوشي تلفن تبديل تبديل مي شوند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو در مشهد،
موضوع:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۷:۰۵ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

داشتن
منزل ي هوشمند تا سال ۲۰۲۰ جديدترين
توليدها دنياي فناوري در خانه
اپليكيشين SmartThings روياي داشتن خانه هوشمند را به واقعيت تبديل مي نمايد .

خرقه
هوشمند براي بيماران دچار به زوال عقل جديدترين
توليد ها دنياي فناوري براي بيماران
شركت زنوما (Xenoma) براي افراد مبتلا به دمانس لباس هوشمندي طراحي كرده كه مي تواند نشانه ها حركتي و استرس را بدون نياز به حسگرهاي

طراحي سايت

بزرگ و حجيم تشخيص دهد . اين مال يك عدد از جديدترين محصول ها دنياي فناوري در سالي كه گذر كرد محسوب مي شود .

تماشاي
هم زمان يك‌سري فيلم در يك نمايشگر جديدترين
محصول ها دنياي فناوري در نمايشگرها
ميراويز جور فراوان خاصي از نمايشگر پروژكتوري را ايجاد كرده كه قابليت و امكان تماشاي ويدئوهاي گوناگون را به طور همزمان فراهم مي‌سازد .

پرواز
او‌لين آژانس پرنده جديدترين
توليدها دنياي فناوري - آژانس پرنده
ولوكوپتر (Volocopter) اسم او‌لين ماشين كرايه اي پرنده دنيا با ۱۸ ملخ مي باشد كه توليد اينتل هست و روي صحنه نمايشگاه CES به پرواز درآمد . ولوكوپتر يكي از جديدترين توليدات دنياي فناوري مي باشد .

كوچكترين
ياد ۱ ترابايتي دنيا جديدترين
توليدها دنياي فناوري جهان
شركت سن‌ديسك از نمونه نخستين كوچكترين خاطر يك ترابايتي جهان با قابليت و امكان سازگاري با پورت USB-C پرده برداري كرد . اين ياد كوچك با حجم بالا از جديدترين توليدات دنياي فناوري به شمار مي رود .

تلفن همراه
هوشمندي كه ويدئو پروژكتور دارد جديدترين
توليد ها دنياي فناوري در جهان
شركت WMS در جريان نمايشگاه فناوري CES ۲۰۱۸ از يك گوشي هوشمند جديد رونمايي كرد كه مجهز به ويدئو پروژكتور داخلي مي‌باشد . با بهكارگيري از آن مي بضاعت ويديو و تصاوير را پخش نمود .

طراحي اپليكيشن

شمارش
كالري طعام با دستيار هوشمند جديدترين
توليدات دنياي فناوري در دنيا
شركت سامسونگ در نمايشگاه CES 2018 از افزودن خصوصيت تازه به دستيار هوشمند دستگاه‌هاي خويش موسوم به بيكسبي خبر بخشيد كه غذاها را ميشناسد و كالري موجود در آنان را اكانت مينمايد .

باتري
قلمي كه خالي نمي‌شود! جديدترين
محصولات دنياي فناوري دنيا
اين باتري، يك باتري بي‌سيم مي باشد كه نيازي به تعويض ندارد و از دور ريختن سالانه باتري‌ها خودداري مي كند .

نمايش
خاطرات با گوي كريستالي هوشمند جديدترين
محصولات دنياي فناوري - گوي كريستالي
گوي كريستالي مينياتوري خيره كننده‌اي عرضه گرديده است، كه قادر است ويدئوهايي را در صفحه سناريو با امكان چرخش ۳۶۰ درجه در كف دست سناريو دهد . براي فعال كردن دنياي مينياتوري در داخل اين گوي، فقط ضروري هست آن را حركت داد . اين گوي برفي به فيس يك كادر عكس ديجيتال هم كار مي كند و به يوزرها اين امكان را ميدهد تا عكس‌هاي مسئله لحاظ خويش را در آن آپلود كنند و در غايت كاربر مي‌تواند خاطراتش را با بقيه افراد هم به اشتراك بگذارد . اين گوي توانست براي تمامي جذاب باشد و در ليست جديدترين توليد ها دنياي فناوري قرار گيرد .

هدفون
معني كننده همزمان ۳۷ زبانه ليست
جديدترين محصولات دنياي فناوري
يك هدفون معني كننده بي‌سيم فوق‌العاده، در نمايشگاه CES معرفي شد كه قابليت و امكان ترجمه به طور همزمان را به ۳۷ گويش زنده دنيا دارد . براي عمل با اين هدفون‌ها نياز به انجام هيچ كاري جز گوش كردن به سخنان و ترجمه هدفون نمي باشد .

.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت، طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۹ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۰:۵۰ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

1-1-
اينترنت[1]
امروزه زمينه اينترنت، موضوع مهمي براي اكثر كشورها، به ويژه كشورهاي در حالا بسط و از جمله كشورهاي اسلامي مي باشد . تدبير از پي آمدهاي اينترنت و در كنار آن، در لحاظ به چنگ آوردن راهبردهاي مطلوب براي استعمال درست و پيش گيري يا اين كه كاهش پي آمدهاي احتمالي منفي آن، اهميتمهم داراست .

سئو در مشهد

1-2-
توصيف اينترنت
دريك تعريف فراوان كلي مي بضاعت و توان وب را بسان مخزني از داده ها عالي و بد، زشت و زيبا، اخلاقي و غير اخلاقي دانست .
يافته ها به طور كلي نشان مي دهند رسانه هاي گروهي و از گزاره اينترنت، چونان تيغ دو دم ميباشند كه هم مي توانند كاركردهاي مثبت داشته باشند و نيز به ايجاد موضوع هاي منفي در موضوع هاي تندرست و بهداشت خل وچل ياري كنند .
بنابراين، گستره روان شناسي اينترنت دو حوزه كلي را دربر مي گيرد: 1)
كاركردها و پي آمدهاي مثبت؛ 2)
كاركردها و پي آمدهاي منفي؛
1-3-
كاركردهاي مثبت اينترنت
در جنبه هاي مثبت، وب بخشي از طلاق ناپذير سازمانهاي اجتماعي، سياسي، آموزشي، اقتصادي و خانوادگي به شمار مي آيد .
كاركردهاي مثبت وب را مي بضاعت و توان در يكسري محور طبقه بندي كرد:
الف) گسترش اقتصادي: اينترنت، هزاران شغل براي كارمندان صنعت هاي رسانه اي آماده ساخته و به چهره غيرمستقيم، براي ميليون ها خانواده ديگر قوانيني مهيا آورده هست كه معاش خود را از طرز كار هاي مربوط به وب تأمين كنند .

ب) رويش فرهنگي: هرچه گردش اطلاعات در جامعه بيشتر باشد، به همان مقدار جامعه فعال خيس مي شود و خلاقيت ها اكثر مي گردد . وب به سبب ساز نقش ويژه اي كه در انتقال و نشر فرهنگ و تمدن ها دارد، مي تواند به رشد و اعتلاي هرچه عمده فرهنگي در جامعه بينجامد .

ج) هم گرايي اجتماعي: اينترنت از منظر اعصاب و روان شناسي اجتماعي، به ايجاد فضاي سلامتي براي بيان كرد وگو، ساخت ارتباط در بين كشورها و در نتيجه، كاهش تنش هاي فرهنگي و نيز گرايي اجتماعي امداد مي نمايد . در اين حالت، به تعبير و تفسير لرنر[2]در جامعه ها انساني، پديده اي به نام «همدلي» شكل مي گيرد .

د) دانش و كسب مهارت هاي جديد: كاربردهاي اينترنت در پژوهش و كسب مهارت هاي معاش هم دوچندان چشم گير مي‌باشد . ما براي دسترسي به اشكال اطلاعات، به وب مراجعه مي كنيم . محيط اينترنت، فضاي گسترده اي از اطلاعات ميباشد كه اشخاص مي توانند از آن براي پژوهش هاي خود در مورد هاي مختلف بهره گيرند . ارتباط اينترنتي، به گسترش و تقويت مهارت هاي اجتماعي هم كمك مي نمايد . بر اساس برخي يافته ها، افراد از شيوه وب با تمدن هاي گوناگون آشنا مي شوند و مهارت هاي اجتماعي را فرا مي گيرند .

1-4-
كاركردهاي منفي اينترنت
با وجود كاركردهاي مثبتي كه براي اينترنت برشمرديم، سوي ديگر آن، بدون نور مي باشد .

الف)
افسردگي و انزواي اجتماعي
امروزه منش هاي ارتباطي با ديگران از شيوه اينترنت ارتقاء يافته ميباشد . پست الكترونيك، پيام هاي كوتاه، چت روم ها، وب مقر ها و بازي ها، رويكرد هايي براي گسترش و مراقبت روابط اجتماعي گرديده اند . روزمره نزديك به چهارصد ميليون نفر در سراسر عالم از اينترنت به كار گيري مي نمايند و يك عدد از كاربردهاي حياتي اينترنت، برقراري ارتباط اجتماعي با بقيه افراد هست . ولي بسياري از گزارش ها نشان مي دهند شيوه هاي متفاوت رابطه از طرز اينترنت، در ذيل ترين سطح قرار مي گيرند . احتمالا عيب حياتي رابطه هاي اينترنتي آن مي باشد كه ارتباط در فضاي مجازي، اساسأ بر نوشته پايدار مي‌باشد و بنابراين، از نماد هاي بصري و شنيداري در تعامل هاي رو در رو بي بهره مي‌باشد .

كيسلر[3] و همكارانش (2001؛ به نقل از عالم بخش،1390) معتقدند اين قضيه كه آيا اينترنت تأثير اجتماعي مثبت و يا منفي دارد، چه بسا به چگونگي سود گيري از وب و آنچه را كه اشخاص از دست مي دهند تا به وب بپردازند، بستگي دارااست . از اين رو، بسياري از اعصاب و روان شناسان اين نگراني را داشته اند كه آساني رابطه هاي اينترنتي، چه بسا افراد را وا دارااست تا مدت بيشتري را به تنهايي بگذرانند؛ به صورت آن لاين با ناآشنا ها كلام كنند و ارتباط سطحي برقرار سازند و اين كارها را به ارزش از دست دادن اظهار‌ وگوهاي رو در رو و ارتباط هاي فاميلي و از صميم قلب انجام دهند . بنابر برخي پژوهش هاي پيمايشي، رابطه هاي اجتماعي از روش اينترنت، ضعيف تر از رابطه هاي حقيقي است و در درازمدت، به انزواي اجتماعي فرد مي انجامد .

ب)
هرزه نگاري و تحريك جنسي
يكي از پي آمدهاي منفي اينترنت، رواج فحشا، بي بندوباري اخلاقي و تحريك جنسي ميباشد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو در مشهد،
موضوع:
[ ۸ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۱:۴۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]


اولين گامي كه احتمال دارد آن‌گاه از پباده سازي وب سايت از نظر صورت و شمايل ظاهري وب تارنما اصلي بنظر مي رسد، طراحي لوگو است .بسته به سلقيه، ميزان اهميتي كه براي طراحي وب تارنما قائليد و همچنين ذوق و سليقه و استعدادتان در طراحي، ساخت يك لوگو ممكن هست فقط دقايقي پيش از به خواب رفتن و يا اين كه شايد كل مقطع خواب شما را به خود اختصاص دهد .اهميت لوگو از اين جهت است كه در آينده اي نچندان دور كه وب وب سايت شما تبديل به يك مارك براي خود گرديد، هنگام ديده شدن در هر مكان و زمان يادآور نام شما خواهد بود، پس با شكلي خوشگل و ظاهري جالب به ذهن مخاطبتان رخنه نماييد .

پباده سازي

طراحي سايت
لوگو ، چه گونه و چطور؟ براي آن گونه از اشخاصي كه ايده خاصي براي طراحي لوگو خود ندارند، در ادامه راهكارهايي را ارائه خوا‌هيم داد .در حيث داشته باشيد كه قرار نميباشد تا لوگو شما موفق پاداش در مقايسه اي يگانه شود، پس در‌صورتي‌كه ايده خاصي در اينباره نداريد، به راهكارهاي ذيل اكتفا كرده و پباده سازي لوگو خويش را طبق آن ها انجام دهيد .ولي
پيش از ادامه دادن، ذكر دو نكته براي پباده سازي لوگو وب وب سايت شما اضطراري است:
در شراي كه كمپاني بلندمرتبه و شناخته شده ايد داريد كه تا پيش از اين نيز در بنرهاي تبليغاتي، سربرگ طومار ها و… با لوگويي خاصي سناريو داده ميشد، لوگو نامبرده را كپي كرده و در مكان گزينش گرديده از سوي طراح وب تارنما براي لوگو قرار دهيد .
در شراي كه كمپاني شما به تازگي اعتباري براي خود كسب كرده و ضمن پباده سازي وب وب سايت شركتي براي آن، تصميم به پباده سازي لوگو هم براي آن گرفته ايد، بهتر مي‌باشد كه اين كار را به يك طراح لوگو فن اي و عمل كشته بسپاريد، چون دنبال كردن راه هاي زير ممكن است به خدشه دار شدن اعتبار شما باعث شود! به تيتر نمونه اي شركتي مانند سامسونگ خوب تر مي‌باشد از چنين شيوه هايي براي پباده سازي لوگو استعمال نكند .
ساده
ترين دسته طراحي لوگو پيش از همه به يك ابزار نياز خواهيد داشت .در سراسر اينترنت نرم افزارهاي متعددي با اين مراد وجود دارند، اما هيچ كدام از آن ها به ميزان فتوشاپ محبوب، كاربردي و ولي گران نيستند .در ادامه به يك پكيج بدون نقص از فونت هاي پارسي و همينطور انگليسي نياز خواهيد داشت تا به وسيله آن بتوانيد متوني با ظاهري زيبا توليد فرمائيد .اما برخي از نسخه هاي فتوشاپ از دامنه وسيعي از فونت ها پشتيباني كرده و شما را از فونت هاي مازاد بي نياز خواهند كرد .

پباده سازي
لوگو همان طور كه مي‌بينيد يك تصوير پس زمينه با رنگ نچندان ثابت به ياور يك نوشته با فونت خوشگل مي تواند نياز طراجي لوگو شما را برطرف سازد .

عكاسي

طراحي اپليكيشن
را هم امتحان كنيد اگر كه براي فعاليت كردن با ماوس و كيبورد و همينطور پيدا كردن يك رنگ براي پس موضوع لوگو خود را بيش از حد تنبل مي يابيد، دوربين ديجيتال و يا اين كه حتي تلفن همراه هوشمند خود را به دست گرفته و به محيط بيرون، مخصوصا محل هايي با ظاهري زيبا مثل بوستان برويد و عكس هايي خوشگل و جالب تهيه فرماييد .همواره به ياد داشته باشيد كه الزامي براي مشابهت طراحي لوگو با قضيه كاري شما وجود ندارد، پس هر شيئي در محفظه خارج مي تواند سوژه عكاسي شما باشد .نصيب قضيه نظر عكس را كراپ كرده و به تيتر لوگو زمينه استفاده قرار دهيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: طراحي سايت، طراحي اپليكيشن،
موضوع:
[ ۷ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۰:۳۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

در اين مطلب سعي دارين در مورد بهترين روش هاي سئو براي دامنه خاص صحبت كنيم.

براي به حداكثر رساندن ترافيك مربوط به موتور جستجوگر يا بهينه سازي موتورهاي جستجو ، مهم است كه هر يك از عناصر زير را در ذهن داشته باشيد.

سئو در مشهد

 

  1. نام دامنه خود را به ياد ماندني كنيد

براي نام دامنه اي كه كوتاه باشد، آسان به ياد بسپارند، آسان تايپ شود و گفتن آن آسان باشد، تلاش كنيد. اين كار براي تبليغات دهان به دهان بسيار ارزشمند است زيرا بازديدكنندگان بايد مستقيما از دامنه شما بازديد كنند، همچنين براي پردازش روان نيز مهم است. يك پردازش روان، مفهومي است كه ما آن را به ياد مي آوريم و ارتباطات مثبت بيشتري با چيزهايي دارد كه ما به راحتي مي توانيم بگوئيم و به راحتي در مورد آن فكر كنيم. بنابراين، از نام دامنه كه شامل اعداد و يا ديگر كاراكترهاي غير استاندارد است، در آن از املاي غيرعادي استفاده شده و يا بيش از 15 كلمه و غيره مي باشد، اجتناب كنيد.

به دليل وابستگي موتورهاي جستجوگر به قابليت دسترسي و قابليت استفاده به عنوان يك عامل رتبه بندي، دامنه ساده تر (و يا URL) براي خواندن توسط انسان ها، براي موتورهاي جستجو نيز بهترين انتخاب است.

 

  1. تا هنگامي كه قابل درك باشد، از كلمات كليدي عريض استفاده كنيد

اگر شما مي توانيد از يك كلمه كليدي كه به شما كمك مي كند تا كسب و كار خود را با آن مشخص كنيد در حالي كه نام دامنه شما همچنان جذاب، منحصر به فرد و brand-friendly است، استفاده كنيد، به دنيال استفاده از كلمات كليدي در دامنه خود باشيد. اما از نام دامنه اي كه ممكن است به عنوان "غني شده با كلمه كليدي" و يا "هدفمند سازي شده با كلمه كليدي" (مانند best -pancake-pans-for-pancakes.com و يا senior-eldercare-retirement-home-finder.com) در نظر گرفته شود، دوري كنيد. ما قبلا به اين مطلب اشاره كرده ايم، اما لازم به ذكر مجدد است كه: در حالي كه اين نوع از نام دامنه بعنوان يك عامل رتبه بندي استفاده مي شود، تمايل آنها در ارتباط با محتواي با كيفيت پايين همراه است؛ به اين معني كه جستجوگران (و موتورهاي جستجو) ممكن است اكنون به نام دامنه شما كه با كلمات كليدي پر شده با يك ديد منفي نگاه كنند.

علاوه بر اين، در سال هاي اخير گوگل تغييراتي را ايجاد كرده است كه سايت هايي كه با دامنه هاي غني از كلمات كليدي هستند را به عنوان سايت هايي با كيفيت بالا نمي شناسد. بودن كلمه كليدي در دامنه شما هنوز هم مفيد خواهد بود، اما همچنين مي تواند منجر به بررسي دقيق تر و داشتن تاثير منفي در رتبه بندي موتورهاي جستجو شود، بنابراين اين كار را با دقت مورد توجه قرار دهيد.

  1. در صورت امكان از خط ربط استفاده نكنيد

اگر نام دامنه شما شامل دو كلمه (مانند www.examplesite.com) است، ممكن است بخواهيد كلمات را با يك خط براي خواندن بهتر جدا كنيد: www.example-site.com. اما در نظر داشته باشيد كه استفاده از خطوط ربط نيز به شدت با رفتار هرزنامه ارتباط دارد و خوانايي و يادآوري نام دامنه شما را كاهش مي دهد. به همين دليل، به طور كلي، نبايد از بيش از يك خط ربط (اگر نياز باشد مورد استفاده قرار گيرد) استفاده شود.

  1. اجتناب از دامنه هاي سطح بالا غير .com (TLDs)

هنگامي كه يك وب مستر نام دامنه اي را ثبت مي كند، اغلب آنها گزينه اي براي خريد TLD هاي اضافي را دارند. براي به حداكثر رساندن ترافيك مستقيم به يك دامنه، تعصب به خريد TLD،  .com را بيشتر از سايرين داشته باشيد. اگر TLD .com  دامنه براي نام دامنه اي كه مي خواهيد آن را خريداري كنيد در دسترس نبود، Rand به شما توصيه مي كند كه به سمت خريد دامنه هاي .net، .co و يا يك دامنه شناخته شده در ccTLD به عنوان جايگزين برويد.

علاوه بر اين، توصيه نمي شود كه مديران وب سايت آگاه به سئو به سمت خريد TLD هاي با كيفيت پايين مانند .biz، .info، .ws، .name و غيره به منظور افزايش ترافيك بروند. اين به اين دليل است كه آنها كمتر شناخته شده هستند، اين TLD ها به طور قابل توجهي از دامنه هاي شناخته شده ترافيك كمتري را دريافت مي كنند و همچنين ممكن است بيشتر با رفتارهاي هرزنامه اي در ارتباط باشند.

  1. توجه كردن به زير پوشه ها / زير فهرست ها بيش از زير دامنه ها

موتورهاي جستجو معيار هاي مختلفي را براي دامنه ها حفظ مي كنند تا اينكه بخواهند آنها را بر روي زير دامنه ها انجام دهند، پس حتي اگر گوگل خود اين موضوع را اعلام كرده است - از ديدگاه رتبه بندي – با محتواي موجود در زير دامنه ها و زير فهرست ها تقريبا به طور مساوي رفتار مي شود، همچنين توصيه مي شود كه وبسايت ها لينك دهي به محتواي عالي خود مانند وبلاگ ها را در زير پوشه ها به جاي زير دامنه قرار دهند (به عنوان مثال www.example.com/blog/ به جاي blog.example.com).

استثنا هاي قابل توجه اين مورد مربوط به وب سايت هايي با زبان خاص هستند. (به عنوان مثال، en.example.com براي نسخه انگليسي وب سايت).

  1. بيش از حد به سن دامنه توجه نكنيد

مفهوم اينكه سن دامنه (يعني دامنه چه مدتي ثبت شده است) عامل مهمي در رتبه بندي سئو است يك افسانه است. هنگامي كه درباره طول دوره ثبت نام دامنه سوال شد، مت كاتز گوگل گفت: "از نظر من، هيچ موتور جستجو تا به حال تاييد نكرده است كه آنها از طول ثبت نام دامنه به عنوان يك عامل در نمره دهي استفاده مي كنند. اگر يك شركت ادعا مي كند كه اين عامل يك عامل مهم است شما را قطعا گمراه كرده است. دلايل اصلي براي تجديد يك دامنه، اگر آن دامنه اصلي شما باشد، اين است كه يا شما قصد داريد آن را براي مدت زمان طولاني نگه داريد، و يا اينكه ترجيح مي دهيد براي افزايش تسهيلات آن را تجديد كنيد، پس بنابراين براي از بين رفتن دامنه خود استرسي نداشته باشيد. "

چيزهايي كه براي گوگل اهميت دارد (هرچند به لحاظ درجه بندي متفاوت باشد) چيزهايي مانند اين است كه چقدر از زماني كه سايت شما براي اولين بار خزيده شده گذشته است و يا از زمان ثبت اولين لينك ورودي چقدر زمان سپري شده است. با اين حال، مت كاتز اطمينان مي دهد كه "تفاوت بين دامنه اي كه شش ماه و يك ساله از عمر آن مي گذرد، واقعا بزرگ نيست."

  1. حركت دامنه

اگر يك وب مستر نياز به انتقال يك دامنه به دامنه ديگري را داشته باشد، عوامل متعددي براي بررسي اين موضوع وجود دارد، از جمله تنظيم تغيير مسيرها به صورت صفحه به صفحه، به طوري كه زير پوشه ها و صفحات محتواي عميق آن به زير پوشه هاي مربوطه و صفحات محتوا عميق در دامنه جديد هدايت شوند. سئو كننده ها بايد از تغيير مسير همه صفحات از يك دامنه به صفحه اصلي در دامنه ديگر اجتناب كنند.

تيم راياپردازش متخصص در بهينه سازي سايت و سئو در مشهد

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۳:۰۷ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

تصور كنيد كه يك كالاي چرم طبيعي زيبا را كه اصولا قيمت بالايي دارد ( مثل كيف اداري) خريده ايد يا هديه گرفته‎ايد. اگر مثل كيف پول و مدارك  يا كيف دوشي مورد استفاده روزمره شما نباشد، آن را در گوشه‎ي امني از كمد خود قرار مي‎دهيد و شايد هم پس از مدتي استفاده به دست فراموشي مي‎سپاريد. تصور كنيد بعد از مدت‎ها، زماني كه آن را دوباره مي‎يابيد، مي‎بينيد خشك شده و ترك خورده است. لحظۀ غم انگيزي خواهد بود! ما به شما خواهيم گفت كه چگونه اين تجربه ناراحت كننده را پشت سر بگذاريد.

اما پيش از هرچيز توصيه مي كنيم مقالات مراقبت خانگي و ساده از كالاي چرم طبيعي و چند دقيقه تا يادگيري روش هاي مراقبت از چرم نبوك و جير را بخوانيد. هميشه پيشگيري بهتر از درمان است.

علت ترك خوردن چرم طبيعي

در ابتدا بهتر است بدانيم كه دليل ترك خوردن چرم چيست. با نگاهي ميكروسكوپي به چرم، متوجه خواهيد شد كه اين ماده‎ي ارزشمند از الياف بسيار ريزي تشكيل شده كه به شكلي پيچيده در يكديگر تنيده شده‎اند. اين الياف در سطح چرم متراكم‎تر بوده و هر چه پائين‎تر برويد از تراكم آن كاسته مي‎شود.

از آن جا كه چرم در واقع بخشي از بدن يك موجود زنده بوده، به طور مداوم با مواد روغني تغذيه مي‎شده است. حال، با توجه به اين كه ديگر قسمتي از يك ارگانيزم زنده نيست، اين مواد روغني مغذي را نيز دريافت نمي‎كند. بنابراين، الياف در هم بافته شده‎ي آن با هر حركتي به يكديگر سائيده مي‎شوند و به مرور زمان خشك و خراشيده مي‎گردند.

براي جلوگيري از اين اتفاق، لازم است تا چرم به صورت مداوم تميز و روغن كاري شود تا الياف آن نرم و قابل انعطاف باقي مانده و صدمه نبينند. در صورتي كه براي نگه داري چرم از واكس و مواد روغني لازم استفاده نكنيد، محصول چرمي شما به مرور زمان آسيب ديده و ترك خواهد خورد. همينطور اگر چرم را در معرض تابش مستقيم نور خورشيد و يا در مجاورت منبع گرمازاي ديگري قرار دهيد هم همين اتفاق خواهد افتاد. نور خورشيد داراي اشعه‎ي ماوراي بنفش است كه موجب ايجاد شكستگي در سطح مولكولي چرم شده و در واقع آن را دچار پيري زودرس مي‎كند. بنابراين، توجه داشته باشيد كه در صورت عدم استفاده از يك كالاي چرمي آن را در معرض تابش خورشيد قرار ندهيد و يا سطح آن را كاملاً بپوشانيد. و نكته آخر اينكه در تركيبات برخي از واكسها و روغن هاي نگه دارنده چرم مواد ضد آفتاب وجود دارد و در صورتي كه كالاي چرمي شما به صورت مداوم در معرض آفتاب قرار دارد استفاده از اين مواد موثر خواهد بود .

چگونه ترك محصولات چرم طبيعي را ترميم كنيم؟

در مورد ترميم ترك ايجاد شده بر روي چرم، نظرات متفاوتي وجود دارد. واقعيت اين است كه الياف چرم پس از ترك خوردن ديگر نمي‎توانند كاملا به حالت اول برگشته و ترميم شوند. موضوع اين است كه تنها كار ممكن پر كردن حد فاصل ترك‎هاي ايجاد شده را با ماده‎اي مناسب است. انجام اين كار موجب مي‎شود كه الياف سالم اطراف ترك‎ها نيز تقويت شده و باقي قسمت‎هاي چرم سالم بماند.

استفاده از اين روش، موجب مي‎شود كه كالاي چرمي شما از دوام و عمر بيش‎تري برخوردار گردد.

در صورتي كه ترك‎ها يا بريدگي‎ها عميق تر باشند، لازم است تا از موادي غني‎تر و روغني‎تر استفاده كنيد.

مواد ترميم كننده‎ي مخصوص چرم به گونه‎اي طراحي شده‎اند كه به خوبي جذب چرم شده و تاثيري طبيعي بر روي آن داشته باشند. امروزه، اين مواد در بازار موجود بوده و در دسترس همگان هستند. لازم به ذكر است كه محصولات ترميم كننده‎ي چرم داراي انواع مختلفي بوده و بسته به عمق آسيب ديدگي مي‎توانند مورد استفاده قرار بگيرند.

مراحل ترميم:

  1. تميز كردن چرم:

بهتر است ابتدا ماده‎ي تميز كننده‎ي مخصوص چرم را بر روي بخش كوچكي از آن آزمايش نمائيد. لازم است روند تميز كردن چرم با ملايمت كامل انجام شود تا از بروز هر گونه آسيبي جلوگيري گردد. تميز كردن چرم، كمك مي‎كند تا لايه‎هاي گرد و غبار از روي كالاي شما پاك شده و لكه‎ها از آن زدوده شوند. عدم رسيدگي به چرم موجب مي‎شود كه سطح آن به تدريج خشك و شكننده گردد و آلودگي و گرد و غبار در تمام منافذ چرم رسوخ كند كه علاوه بر ايجاد ظاهري ناخوشايند به سلامت آن نيز آسيب مي‎زند.

ترك خوردن چرم طبيعي ؛ روش هاي پيشگيري و ترميم
  1. استفاده از مواد ترميم كننده:

مواد ترميم كننده‎ي چرم را با انگشت يا با استفاده از يك اسفنج نرم به محل صدمه ديده بماليد. لازم است دقت نموده و اين كار را با حوصله و ظرافت كافي انجام دهيد. ممكن است چرم به دليل آسيب و خشكي زياد، اين مواد را به سرعت جذب نمايد. بنابراين، شايد لازم باشد كه اين كار را چند بار تكرار كنيد. پس از اطمينان از كامل شدن روند مزبور، لازم است محل ترميم شده را كاملاً صاف و يكدست كنيد تا با چرم‎هاي اطراف خود، تضاد قابل توجهي نداشته و طبيعي به نظر برسد.

ترك خوردن چرم طبيعي ؛ روش هاي پيشگيري و ترميم
  1. تكرار كنيد:

پس از مدتي مي‎توانيد دوباره اين كار را تكرار نمائيد. با توجه به غلظت قابل توجه مواد ترميم كننده‎ي چرم، نمي‎توان آن را بر روي تمام سطح چرم استفاده نمود. پس از پايان روند ترميم و خشك شدن مواد، مي‎توانيد با استفاده از يك واكس معمولي، سطح چرم خود را جلا دهيد. با اين كار مي‎توانيد خشكي چرم را از بين برده و عمر آن را طولاني‎تر نمائيد. روند واكس زدن را تا جايي ادامه دهيد كه چرم ديگر آن را جذب نكرده و طبيعي جلوه كند.

توصيه هميشگي ما همان جمله معروف است: پيشگيري بهتر از درمان! سعي كنيد با مراقبت هاي ساده و دائمي از كالاي چرم، مانع ترك خوردگي و آسيب جدي به آن شويد. به اين ترتيب مي توانيد تا مدتها با خيال راحت از مزيت ماندگاري محصولات چرم طبيعي و ظاهر فوق العاده آن بهره ببريد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۱۵:۳۹ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

در اين مطلب، قرار است شما را با يكي از زيباترين انواع كيف چرم آشنا كنيم. براي بسياري از كساني كه به استايل خود اهميت مي دهند، استفاده از كيف و پوشاك دوخته شده از چرم طبيعي يك اصل مهم و غير قابل جايگزين است. بعد از مطالعه اين مطلب به شما اطمينان مي دهيم، در خريد كيف بعدي خود، از كيف پول چرم گرفته تا كيف زنانه چرم ، محصولات دوخته شده از چرم شتر را در اولويت قرار مي‌دهيد. در ادامه دو ويژگي اصلي اين چرم را براي شما بيان خواهيم كرد.

كيف چرم شتر، يك عمر در كنار شماست!

كيف چرم شتر، يك عمر در كنار شماست!

مزيت اصلي كيف هاي چرم شتر نسبت به ساير چرم ها، دوام بيشتر آنهاست. چرم شتر در مقايسه با چرم گاو اليافي تا ۱۰برابر متراكم تر دارد و به همين علت مقاوم تر است. به زبان ساده، چرم شتر محصول دباغي پوست‌ حيواني‌ست كه در سختي زياد تكامل يافته است. از اين رو بيش از هر ويژگي ديگر، مقاومت بالا و عمر طولاني چرم شتر، استفاده از آن را جذاب مي‌كند.

كيف چرم شتر رنگ و نقش منحصر به فردي دارد

بر خلاف ساير چرم ها ، طرح و نقش چرم شتر تكرار نمي‌شود. در طرح‌هاي كلاسيك اين چرم، رگه‌هايي كه به صورت طبيعي روي سطح چرم وجود دارد، به گونه‌اي كاملا متفاوت به زيبايي آن مي‌افزايد و به مرور زمان، محصول دوخته شده از چرم شتر حالت كهنگي به خود نمي‌گيرد. بلكه در كنار داشتن دوام بالا، حس كلاسيك‌تري را به شما القا مي‌كند. اين ويژگي در مورد كيف هايي كه روزانه استفاده مي شوند، مانند كيف پول يا كيف دوشي كاملا محسوس است.

چرم نبوك شتر، با كيفيت‌ترين عضو خانواده چرم شتر است، اين چرم همه ويژگي‌هاي متمايز چرم شتر را يك‌جا دارد: مقاوم و ماندگار است، نقوش چرم طبيعي در آن به شكل مشخصي ديده مي شود و پس از مدتي استفاده، كلاسيك و با اصالت جلوه مي كند.

با در نظر گرفتن اين دو ويژگي به راحتي مي‌توانيد تفاوت چرم شتر با انواع ديگر چرم طبيعي را تشخيص دهيد. فقط كافي‌ست آن را ببينيد و لمس كنيد: چرم گاوي در مقايسه با چرم شتر نرم‌تر است و در نوع خود چرم خوبي است. اما چرم شتر از اصالت و شخصيت بيشتري برخوردار است. در چرم شتر نقش و نگارهايي وجود دارد كه منحصر به فرد است و در زيبايي محصول توليد شده به شكل محسوسي اثر مي‌گذارد.

 

چرم شتر در چه محصولاتي استفاده مي شود؟

همانطور كه مي‌دانيد، پاهاي شتر به نسبت بقيه‌ي اندامش، بلند‌تر است و كوهان آن از قسمت كمر گاو كوچكتر است. به همين دليل، تركيب بدني شتر براي توليد محصولات كوچك مانند انواع كيف از جمله كيف پول، بسيار مناسب است و به ندرت در دوخت لباس هاي چرمي مورد استفاده قرار مي گيرد.

به محصولات ايراني توليد شده از چرم شتر اعتماد كنيد!

از نظر قيمت، چرم شتر با بقيه چرم ها تفاوتي ندارد، اما در بازار مشتريان زيادي را به خود جذب مي‌كند. چرم شتر ايران به داشتن كيفيت بالا شناخته مي‌شود و محصولات چرمي ساخت ايران، داراي كيفيت بسيار مناسبي‌ هستند.

بعضي از علاقه مندان به چرم طبيعي، زماني كه با چرم شتر مواجه مي‌شوند، نمي‌دانند كه آيا مي‌شود به اين چرم در مقابل چرم‌هاي وارداتي اعتماد كرد يا خير: پاسخ همواره مثبت است. صاحب نظران توليد چرم در ايران، معتقدند كه چرم شتر توليد ايران از نظر كيفيت حتي مي‌تواند با محصولات چرمي متعلق به برند‌هاي ايتاليا رقابت كند و در عين حال، قيمت بسيار مناسبي دارد كه مزيت قابل توجهي‌ براي مشتري‌ست.

حالا كه با ويژگي‌هاي خاص چرم شتر آشنا شده‌ايد، كافي‌ست همين حالا با كليك بر روي دكمه زير، مدل‌هاي مختلف كيف‌هاي چرم شتر را در فروشگاه اينترنتي نوزده بررسي و انتخاب نماييد. سفارش شما با ضمانت ۱۰ روز بازگشت كالا ، به صورت رايگان براي شما ارسال خواهد شد.


مشاهده انواع كيف چرم طبيعي


چرم اصل را چگونه مي‌توان تشخيص داد

در قدم اول به برشهايي كه در كالاي چرمي وجود دارد نگاه كنيد. اگر احساس كرديد كه با كالايي پلاستيكي مواجه‌ايد، به طبيعي نبودن چرم به كار رفته در آن محصول شك كنيد. اگر از علاقه‌مندان به خريد چرم طبيعي باشيد مي‌توانيد با اعتماد به حس خود و دست كشيدن روي چرم، طبيعي و مصنوعي بودن آن را تشخيص دهيد: چرم طبيعي (در عين داشتن دوام بالا) خيلي نرم است و از انعطاف بالايي برخوردار است. از بوي چرم هم مي‌توان اصل بودن آن را تشخيص داد: بوي چرم اصل بسيار خاص است و در چرم مصنوعي به هيچ وجه نمي‌توان آن بو را به وجود آورد. و در نهايت يكي از بهترين روشهاي تشخيص چرم طبيعي دقت در نقوش روي چرم است: رگه‌هايي كه در بافت چرم طبيعي وجود دارد از الگوي خاصي پيروي نمي‌كند، پس اگر در بافت و طرح چرم ، نظمي مشاهده كرديد، به احتمال زياد طبيعي نيست.

 

صنعت توليد چرم شتر در ايران

يكي از مراكز اصلي توليد چرم شتر در كشور، شركت چرم مَنطِ است. اين شركت با بيش از ۵۵ سال تجربه در توليد چرم طبيعي، امروز تمركز اصلي خود را بر روي توليد انواع كيف توليد شده از اين چرم قرار داده است. چرم مَنطِ با وجود افزايش قيمت مواد اوليه در سال‌هاي اخير، توانسته است توليدات خود را با ثبات قيمت بيشتري عرضه نمايد. شما همراهان عزيز مي توانيد محصولات متنوع اين برند را در فروشگاه اينترنتي نوزده كه تنها نماينده رسمي فروش آنلاين اين محصولات است مشاهده كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۸:۴۲:۴۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

چگونه مي توان راه اندازي فست فود يا يك رستوران را انجام داد؟ با تحمل مشكلات، داشتن پشتكار و داشتن خلاقيتي پايان ناپذير!!

شايد در شهر شما بيش از صدها رستوران وجود داشته باشد يا صدها نفر به راه اندازي فست فود اقدام كرده اند و اين تعداد زياد به معني آن است كه مردم گزينه هاي زيادي براي انتخاب پيش رو دارند. آن ها زماني كه مي خواهند بيرون از خانه غذا بخورند، بايد از بين رستوران هاي موجود يكي را انتخاب كنند و مطمئنا معيارهاي زيادي را براي انتخاب خود در نظر خواهند گرفت.

تجهيزات فست فود

پس شما به عنوان فردي كه صاحب رستوران است چه كاري مي توانيد انجام دهيد كه رستوران شما در صدر انتخاب ها قرار بگيرد؟ چگونه مي توانيد مردم را تشويق كنيد تا به رستوران شما بيايند؟

براي دانستن جواب سوالات بالا ادامه مطلب را بخوانيد. در ادامه ما ۷۵ ايده را به شما معرفي مي كنيم كه با به كار گرفتن آن ها مشتريان شما تمايل پيدا مي كنند تا دوباره و دوباره به رستوران شما بيايند.

  • از مواد غذايي تازه استفاده كنيد. اين روزها مشتريان بيش تر در مورد موادي كه غذاي آن ها از آن تهيه مي شود كنجكاو هستند. هر چه مشتري شما بيش تر در مورد تازه بودن موادي كه شما استفاده مي كنيد مطمئن باش، بيش تر انگيزه پيدا مي كند كه به رستوران شما بيايد.
  • به سرآشپزهاي خود اهميت دهيد. سعي كنيد سرآشپزهاي شما دليل اصلي جذابيت رستوران شما باشند. تا جايي كه مي توانيد دست آن ها را در تنوع دادن به غذاها و منوي رستوران باز بگذاريد. اين كار باعث مي شود تا مردم در هر بار مراجعه به رستوران غذايي جديد در منو ببينند.
  • ايده هاي خود را در مقياس هاي كوچك امتحان كنيد. اگر هنوز آمادگي لازم براي عملي كردن ايده جديد خود را در مقياسي وسيع در رستوران نداريد اما مي خواهيد ميزان كارآمدي ايده خود را بسنجيد، مي توانيد در بخش كوچكي از رستورن خود را آن را به كار بگيريد و ميزان استقبال مشتريان را بررسي كنيد.
  • از سرآشپزهاي مختلف استفاده كنيد. مي توانيد هر ماه يك سرآشپز جديد را براي چند روزي دعوت كنيد و به اين صورت مشتريان را تشويق كنيد تا به رستوران شما بيايند.
  • با ديگر رستوران ها همكاري كنيد. سعي كنيد با ديگر رستوران هايي كه در محدوده شما قرار دارند رابطه همكاري داشته باشيد. چرا كه با اين كار مي توانيد طيف وسيع و مختلفي از مشتريان را جذب كنيد.
  • مشتريان را با سرآشپزهاي آشنا كنيد. مي توانيد گاهي برنامه اي در رستوران خود برگزار كنيد كه مردم از نزديك با سرآشپزهاي شما آشنا شوند و سرآشپزها به صورت خصوصي تنها براي تعدادي از مشتريان در محيطي جداگانه آشپزي كنند. اين كه مشتريان شما احساس كنند مشتري خصوصي سرآشپز شما هستند، تجربه كم نظيري براي آن ها خواهد بود.
  • فضاها را در كنار هم به كار بگيريد. برخي از بخش هاي رستوران در روز بيش تر مورد پسند مشتريان براي نسشتن هستند و برخي ديگر با توجه به نور پردازي شما در شب بيش تر مورد توجه قرار مي گيرند. سعي كنيد فضاي خود را طوري طراحي كنيد كه مشتريان در همه جا احساس راحتي داشته باشند.
  • از حيوانات در طراحي فضاي رستوران كمك بگيريد. مي توانيد در طراحي فضاي رستوران خود از آكواريوم يا ديگر نوع حيوانات استفاده كنيد. شما حتي مي توانيد تمركز خود را بر گونه خاصي از حيوانات قرار دهيد و به اين صورت مشتريان شما علاقه مند هستند تا از اين ايده شما در طراحي نيز لذت ببرند.
  • نوشيدني هاي خود را تنوع بدهيد. درست است كه تمركز اصلي رستوران بر ارائه غذاهاي متنوع است اما مشتريان در كنار غذا نوشيدني نيز سفارش مي دهند. سعي كنيد منوي نوشيدني شما متنوع و با طعم هاي جديد طراحي شود.
  • نوشيدني هاي بدون قند و بيرون بر داشته باشيد. ميت وانيد تعدادي از نوشيدني هاي خود را در منويي جداگانه و به نحوي ارائه دهيد كه مشتريان در هنگام رفتن از رستوران آن ها سفارش بدهندو همراه خود ببرند.
  • محلي جداگانه براي صرف نوشيدني داشته باشيد. برخي رستوران ها در عقب رستوران محلي طراحي مي كنند كه مشتريان در آن جا فقط مي توانند نوشيدني سفارش دهند. شما حتي مي توانيد در ورودي رستوران خود چنين مكاني داشته باشيد.
  • مكاني براي تجربه نوشيدني هاي جديد طراحي كنيد. غذا خوردن و نوشيدن يك نوشيدني خوب در بيرون از خانه يك تجربه لذت بخش است. شما مي توانيد با خلاقيتي كوچك آن را براي مشتريان خود لذت بخش تر كنيد. گزينه اي در منوي نوشيدني هاي خود قرار دهيد كه با استفاده از آن مشتريان بتوانند تركيب نوشيدني خود را انتخاب كنند.
  • نوشيدني سلف سرويس ارائه دهيد. مي توانيد با يك برانامه و طرح درست اين امكان را براي مشتريان ود فراهم كنيد كه خودشان نوشيدني خودشان را تهيه كنند و از ان كار لذت ببرند.
  • از فرهنگ ها و نشانه هاي عامه پسند در فضاي رستوران استفاده كنيد. مي توانيد از مواردي كه مربوط به تاريخ و فرهنگ مردم منطقه شما هستند و فكر مي كنيد براي مشتريان جذابند در طراحي فضاي رستوران خود استفاده كنيد.
  • از نشانه هاي افراد سرشناس و محبوب در تاريخ شهر و كشور خود در رستوران خود استفاده كنيد. شما حتي مي توانيد بخش هايي از رستوران را متناسب با عناصر مربوط به يك چهره تاريخي طراحي كنيد.
  • از نور استفاده بهينه داشته باشيد. در طراحي فضاي رستوران خود از نور درست و مناسب استفاده كنيد. شما حتي مي توانيد از سنسورهاي نوري در رستوران استفاده نماييد و يافتن آن سنسورها و روشن كردن چراغ ها توسط آن ها براي مشتريان جذاب خواهد بود.
  • مشتريان خود را به دنيايي جديد ببريد. يكي از رستوران هاي معروف آمريكايي طراحي فضاي رستوران را با مارپيچ ها و راهارو هاي خاصي انجام داده استو هم چنين گارسن ها با لباس هاي ويژه نه تنها غذا را سرو مي كنند، بلكه تردستي هاي كوچك و زيبايي نيز در حين سرو غذا به نمايش مي گذارند.
  • به مشتريان خود ماموريت بدهيد. در هنگام ورود مشتري به رستوران، مي توانيد او را با يك چالش مواجه كنيد. يكي از رستوران هاي شناخته شده به مشتريان خود ماموريت جاسوسي مي دهد و آن ها مجبور هستند براي برخي كارها كلمه رمز را بيابند و تشويق مي شوند تا ماموريت خود را به پايان برسانند.
  • غذاهايي ارائه دهيد كه ريشه در فرهنگ و تاريخ شما داشته باشند. اين كه مواد غذااي شما تازه باشد خيلي خوب است، اما سعي كنيد در آماده كردن غذا نيز خلاقيت داشته باشيد. غذاهاي اصيل مربوط به فرهنگ منطقه را نيز در منو بگنجانيد.
  • از مناظر اطراف خود استفاده كنيد. اگر رستوران شما در منطقه است كه ميت وان از مناظر اطراف براي جذابيت استفاده كرد، حتما از اين گزينه براي جذب بيش تر مشتريان استفاده كنيد. حتي ممكن است خياباني در مقابل شما باشد كه مردم به آن رفت و آمد مي كنند و شما با چينش درست ميزها بتوانيد به مشتريان اين امكان را بدهيد تا در هنگام صرف غذا شاهد جريان پر تكاپوي زندگي در آن سوي ديوارهاي رستوران شما باشند.
  • اجازه بدهيد مشتريان برخي نوشيدني ها را در ظرف مناسب بريزند. برخي نوشيدني ها روش خاصي براي ريختن داخل ظرف دارند. مثلا تزيين قهوه مهارت خاصي مي خواهد. گاهي اين شانس را به مشتريان خود بدهيد تا مهارت خود را در اين گونه كارها به چالش بكشند. حتي مي توانيد از اين كار به عنوان يك مسابقه و رقابت استفاده كنيد و براي برنده امتيازات ويژه اي در سفارش غذاي رستوران قائل شويد.
  • غذاي رستوران را براي مشتريان بيرون هم بفرستيد. مي توانيد گاهي اوقات و در برخي روزها و مناسبات امكان سفارش غذاي بيرون بر داشته باشيد. حتي مي توانيد در صورت امكان غذا را با پيك مخصوص براي مشتريان ارسال كنيد. اين كار به جذب مشتري كمك بسياري خواهد كرد.
  • اجازه بدهيد مشتريان غذاي خود را آماده كنند. داشتن اين امكان كه مشتري بتواند همه و يا بخشي از غذاي خود را آماده كند، واقعا به جذب مشتري كمك شاياني مي كند. مشتري مستقيما در روند آماده كردن غذاي خود مشاركت مي كند و از اين كار لذت مي برد. هم چنين صرف غذا نيز براي وي لذت بخش تر خواهد بود. شما مي توانيد برخي از غذاهاي منوي خود را با اين روش به مشتريان پيشنهاد بدهيد. اين روشي است كه بسياري رستوران هاي معروف و حتي فست فودها از آن به خوبي بهره مي گيرند.
  • مكان هاي مختلف را در يك جا  جمع كنيد. اگر رستوران شما داراي دو طبقه يا بيش تر است مي توانيد هر طبقه را به يك نوع خوراك اختصاص دهيد. شما حتي مي توانيد در يك فضاي مناسب و با استفاده از ديوارهاي موقت و فضابندي درست، هر بخش را براي نوع خاصي از غذاها طراحي كنيد. مثلا در يك طبقه يا بخش فقط نواع ساندويچ و پيتزا و در بخش ديگر غذاهاي ديگر را به مشتريان خود عرضه كنيد.
  • از تاريخچه منطقه و ساختمان رستوران استقاده كنيد. ممكن است ساختماني كه شما در حال حاضر از آن به عنوان رستوران استفاده مي كنيد، پيش از اين كاربري متفاوتي داشته است. اگر كاربري و تاريخچه آن براي مشتريان جذابيت دارد، حتما از آن براي جذاب تر كردن رستوران خود استفاده كنيد. حتي اين امكان وجود دارد كه ساختمان رستوران شما در منطقه اي باشد كه از نظر تاريخي ارزش خاصي داشته باشد. هرگونه اطلاعات مربوط به آن را به نحوي در فضابندي رستوران استفاده كنيد و از اين عوامل به نحوي استفاده كنيد كه براي مشتريان شما جذابيت داشته باشد.

 

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۰۷:۰۱ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ][ ۲۱ ][ ۲۲ ][ ۲۳ ][ ۲۴ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 604
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب