معرفي مطالب جالب با لينك منبع
معرفي مطالب جالب با لينك منبع

يكي از با اهميت ترين مباحث در پباده سازي وب سايت ، روانشناسي رنگ ها مي باشد . خواسته از روانشناسي رنگ ها تاثير رنگ بندي وب تارنما در احساسات و خلق مخاطبين مي باشد . هدف از پباده سازي وب وبسايت معمولامعرفي كالا يا اين كه سرويس ها يك كسب و كار مي باشد . در بازاريابي اينترنتي قابليت و امكان برقراري رابطه بي واسطه با كاربر وجود ندارد از اين رو توجه و ارزيابي تجربه كاربر فراوان اساسي مي باشد . استعمال از رنگ هاي مطلوب ( ولي در جايگاهي مطلوب ) به ما اين امكان را خواهند اعطا كرد كه وقتي يك كاربر در حالا وبگردي مي باشد حسي عالي به او القا گرديده و وقت بيشتري را در وب وبسايت صرف كند .

هم اكنون 
به چك بعضا از رنگ هاي مالامال طرفدار مي پردازيم : 
قرمز 
( سمبل شوق واشتياق - هيجان - انرژي ) : رنگ قرمز‌رنگ سمبل و نشان دهنده رمانتيك همچون شوق و اشتياق و انرژي مي باشد . رنگ قرمز رنگ موجب ارتقاء ضربان قلب شده و سرعت تنفس را بالا مي پيروزي . 
به عنوان نمونه خودرو هاي قرمز‌رنگ براي سارقين ديدني خيس هستند! آبي‌رنگ 
( سمبل هوش – ادب – قدرت ) : آبي رنگ اسمان هاست . رنگ آبي رنگ يك عدد از دوستداشتني ترين رنگ ها بين مردمان هست . اين رنگ نشانگر دوستي است و سبب ايجاد مواد شيميايي ادب بخش در بدن بشر مي گردد . اشخاص در فضاي آبي‌رنگ رنگ ، تلاش بيشتري دارا هستند . 
سبز 
( سمبل تعادل – اميد – طراوت ) : رنگ سبز نماديست از طبيعت . اين رنگ در تزئينات يكي از دوست داستني ترين و پركاربرد ترين رنگ ها مي باشد . رنگ سبز موجب بهبود بينايي و تازگي مي گردد . اكثر زمان ها در طراحياتاق اجراهاي زنده تلويزيوني از رنگ سبز به كار گيري مي شود . 
زرد 
( سمبل اعتماد – شعف – صلح و آشتي ) : رنگ رنگ زرد سمبل شور هاست البته بسياري از افراد در اتاق هاي زرد رنگ شم خوبي ندارند و استعمال از آن در طراحي اينترنت تارنما برخورد چندان خير و خوبي نخواهد داشت . رنگ زرد رنگ مشقت بار ترين رنگ در بصيرت مي باشد .


تاثير 
رنگ بندي در سئو وب سايت : 
انتخاب رنگي متناسب با فضاي كسب و عمل و كار مشتري زياد حساس است . گاهي كسب وكار يك مشتري ايجاب مي كند از فضايي سياه و سفيد در طراحي سايت به كار گيري شود . مخاطب بخش اعظم اينترنت وبسايت ها ، اشخاص بزرگسال مي باشند از اين رو نبايد در استعمال از رنگ هاي گوناگون زياده روي كنيد . رنگ و فونت نا مطلوب مي تواند نتايج بدي براي اينترنت وب سايت شما به ارمغان بياورند لذا بهتر مي باشد پيشين از انتخاب رنگ راجب تاثير و روانشناسي رنگ ها در سئو و بهينه سازي وبسايت تحقيق فرمائيد .


رنگ 
پس مسئله : 
طي مشاهدات و نظرات تصويب شده به وسيله يوزرها ، رنگ سياه و سفيد براي پس مسئله مناسب ترين رنگ هست . از لحاظ روانشناسي رنگ ها در سئو وبسايت و با صرفه سازي وب وب سايت ، به كار گيري از اين دو رنگ در پس قضيه اينترنت وب سايت موجب بالا رفتن خوانايي و عشق و علاقه كاربر براي ماندن در اينترنت وبسايت شما مي گردد .

يكي از با اهميت ترين مباحث در پباده سازي وب سايت ، روانشناسي رنگ ها مي باشد . خواسته از روانشناسي رنگ ها تاثير رنگ بندي وب تارنما در احساسات و خلق مخاطبين مي باشد . هدف از پباده سازي وب وبسايت معمولامعرفي كالا يا اين كه سرويس ها يك كسب و كار مي باشد . در بازاريابي اينترنتي قابليت و امكان برقراري رابطه بي واسطه با كاربر وجود ندارد از اين رو توجه و ارزيابي تجربه كاربر فراوان اساسي مي باشد . استعمال از رنگ هاي مطلوب ( ولي در جايگاهي مطلوب ) به ما اين امكان را خواهند اعطا كرد كه وقتي يك كاربر در حالا وبگردي مي باشد حسي عالي به او القا گرديده و وقت بيشتري را در وب وبسايت صرف كند .

هم اكنون 
به چك بعضا از رنگ هاي مالامال طرفدار مي پردازيم : 
قرمز 
( سمبل شوق واشتياق - هيجان - انرژي ) : رنگ قرمز‌رنگ سمبل و نشان دهنده رمانتيك همچون شوق و اشتياق و انرژي مي باشد . رنگ قرمز رنگ موجب ارتقاء ضربان قلب شده و سرعت تنفس را بالا مي پيروزي . 
به عنوان نمونه خودرو هاي قرمز‌رنگ براي سارقين ديدني خيس هستند! آبي‌رنگ 
( سمبل هوش – ادب – قدرت ) : آبي رنگ اسمان هاست . رنگ آبي رنگ يك عدد از دوستداشتني ترين رنگ ها بين مردمان هست . اين رنگ نشانگر دوستي است و سبب ايجاد مواد شيميايي ادب بخش در بدن بشر مي گردد . اشخاص در فضاي آبي‌رنگ رنگ ، تلاش بيشتري دارا هستند . 
سبز 
( سمبل تعادل – اميد – طراوت ) : رنگ سبز نماديست از طبيعت . اين رنگ در تزئينات يكي از دوست داستني ترين و پركاربرد ترين رنگ ها مي باشد . رنگ سبز موجب بهبود بينايي و تازگي مي گردد . اكثر زمان ها در طراحياتاق اجراهاي زنده تلويزيوني از رنگ سبز به كار گيري مي شود . 
زرد 
( سمبل اعتماد – شعف – صلح و آشتي ) : رنگ رنگ زرد سمبل شور هاست البته بسياري از افراد در اتاق هاي زرد رنگ شم خوبي ندارند و استعمال از آن در طراحي اينترنت تارنما برخورد چندان خير و خوبي نخواهد داشت . رنگ زرد رنگ مشقت بار ترين رنگ در بصيرت مي باشد .

سئو در مشهد
تاثير 
رنگ بندي در سئو وب سايت : 
انتخاب رنگي متناسب با فضاي كسب و عمل و كار مشتري زياد حساس است . گاهي كسب وكار يك مشتري ايجاب مي كند از فضايي سياه و سفيد در طراحي سايت به كار گيري شود . مخاطب بخش اعظم اينترنت وبسايت ها ، اشخاص بزرگسال مي باشند از اين رو نبايد در استعمال از رنگ هاي گوناگون زياده روي كنيد . رنگ و فونت نا مطلوب مي تواند نتايج بدي براي اينترنت وب سايت شما به ارمغان بياورند لذا بهتر مي باشد پيشين از انتخاب رنگ راجب تاثير و روانشناسي رنگ ها در سئو و بهينه سازي وبسايت تحقيق فرمائيد .


رنگ 
پس مسئله : 
طي مشاهدات و نظرات تصويب شده به وسيله يوزرها ، رنگ سياه و سفيد براي پس مسئله مناسب ترين رنگ هست . از لحاظ روانشناسي رنگ ها در سئو وبسايت و با صرفه سازي وب وب سايت ، به كار گيري از اين دو رنگ در پس قضيه اينترنت وب سايت موجب بالا رفتن خوانايي و عشق و علاقه كاربر براي ماندن در اينترنت وبسايت شما مي گردد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو در مشهد،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۴:۲۶ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]
صرفا هنرمندان و طراحان اهميت حقيقي فرضيه رنگ را مي دانند . رنگ ها و تركيب آنها تأثير خاصي در ديده تماشاچي گذاشته و مي توانند منجر توليد پاسخ هاي احساساتي متفاوتي در فرد شوند . 
 
فرضيه رنگ ها از پيشين توجه محققان و هنرمندان متعددي را به خود جلب كرده ميباشد و موضوعات متفاوتي را مشتمل بر مي شود . 
بعضا از ضوابط اوليه فرضيه به سال ۱۴۳۵ بر مي گردند، يعني زماني كه انقلابي ايتاليايي، لئون باتيستا آلبري نوشت : 
با مخلوط كردن رنگ ها مي بضاعت و توان رنگ هاي تازه توليد اما تنها چهار رنگ حقيقي وجود دارا هستند – دقيقا نظير چهار عنصر طبيعت . ولي همين چهار رنگ مي بضاعت تعداد بي شماري رنگ ساخت نمايند . 
قرمز‌رنگ رنگ حريق است، آبي‌رنگ رنگ هواست، سبز رنگ طبيعت هست و سياه و خاكستري رنگ زمين 
لئون 
باتيستا آلبري 
و فرضيه پردازان بعدي مانند داوينچي و نيوتون نيز ثابت كرده اند سه رنگ كليدي قرمز، زرد و آبي‌رنگ هستند . فرضيه رنگ هاي مدرن بوسيله هنرمند آمريكايي آلبرت مانسل در آخرها قرن نوزدهم توصيه شد . در اين فرضيه به جاي در حيث تصاحب كردن سه رنگ اصلي، مفهوم فضاي رنگ ها سفارش گرديد كه در واقع خصوصيات ظاهر، قيمت و خلوط رنگ بودند . پژوهش ها هلمنولتز، مكسول و هرنينگ نيز از فرضيه مانسل حمايت مي كردند . چهارچوب سه بعدي او شالوده دانش رنگ ها در روانشناسي مي باشد . 
در دهه هاي قبلي فرضيه رنگ ديجيتال هم سفارش گرديده ميباشد . فرضيه پردازان، طراحان و بسط دهندگان وب در همت مي‌باشند تا مشخص و معلوم نمايند رنگ ها چه احساسات و معنايي را در پلتفورم هاي ديجيتال به بينندگان انتقال مي دهند . 
 
فرضيه 
رنگ ها چه ربطي به طراحي صفحه لندينگ شما دارد؟ هم اكنون در عصر ديجيتال اشخاص بيشتري به فرضيه رنگ ها اهميت مي دهند . هنگامي مشتريان از وب وب سايت شما ديدن مي كنند معمولا طي چند ثانيه تصميم مي گيرند كه از سايت شما خوششان مي آيد يا خير . 
 
براي همين ميباشد كه كاغذ لندينگ جذاب براي موفقيت اينترنتي مهم مي باشند . 
در صورتي‌كه نتوانيد زياد سريع جلب توجه نمائيد و احساس اعتماد بازديدكنندگان را جلب كنيد به احتمال بسيار ديگر غالب نخواهيد شد چنين تأثيري در آن‌ها بگذاريد . 
 
فرضيه 
رنگ ها به دو منش در پباده سازي ورقه لندينگ پيروز تأثير گذار است: تركيبات 
رنگ متضاد و امكان خوانده شدن مطالب ارتباطات 
رنگي رواني با استفاده از اين دو راه و روش و صرف مدت براي گزينش تركيبات رنگ هدفمند مي توانيد برگه اي موثرتر داشته باشيد تا اين‌كه تنها رنگ هايي را تعيين فرمائيد كه تفكر مي فرماييد قشنگ‌تر ميباشند . اين فعاليت باعث مي شود بازديدكنندگان ورقه لندينگ شما در يك سري ثانيه نخستين به سمت شما جذب گرديده و اشخاص بيشتري بعد از ديدن وبسايت به ليست مشتريان شما اضافه شوند . بنابراين برگه لندينگ ديدني مي تواند با رنگهايي خوب تر سبب ارتقاء فروش شما گردد و به تجارت شما امداد هاي سزاوار اي كند . 
 
تعيين 
رنگ ها چه پيامي را به بازديدكنندگان مي رساند؟ بسيار داراي اهميت مي باشد كه در بازه طراحي برگه لندينگ روانشناسي رنگ ها را نيز در حيث بگيريد . در صورتيكه به معناي رنگ هاي تعيين شده نگاه كنيد، مي فهميد كه مخلوط رنگ هاي وبسايت شما چه پيامي را به بازديدكنندگان انتقال مي دهد . ممكن ميباشد رنگ هاي تعيين شده حتي معنايي را منتقل نمايند كه شما قصد انتقال آن را نداشته باشيد . 
 
رنگها 
احساسات متفاوتي ايجاد مي نمايند رنگها 
احساسات متفاوتي ساخت مي نمايند آبي‌رنگ نشان دهنده اعتماد، تعهد و صداقت است . همين طور اين رنگ مفاهيم رابطه بر قرار كردن، منطق و جذابيت را هم منتقل مي كند . 
 
زردرنگ نماينده جواني، و خوش بيني است كه لحاظ اشخاص را به خود جلب مي نمايد . اين رنگ مفاهيم احساسات، اعتماد به نفس، خلاقيت و صلح را نيز منتقل مي كند . 
 
قرمز‌رنگ رنگي زياد فيزيكي ميباشد كه منجر افزايش ضربان قلب و برانگيختن اشخاص مي شود . مفاهيم انرژي، شجاعت، قدرت، هيجان و به نبرد طلبيدن را مي توان با اين رنگ منتقل كرد . يكي از مفاهيم اصلي اين رنگ گرماست . 
 
سبز معمولا رنگ گنج مي باشد . اين رنگ باعث ايجاد آرامش گرديده و ديده به راحتي آن را پردازش مي نمايد . اين رنگ منجر ارتقاي حس تعادل، سلامت، طراوت و بهبود مي شود و معمولا با محفظه زيست در ارتباط ميباشد . 
 
نارنجي رنگ رنگي به نسبت وحشتناك و فعال مي‌باشد كه هشدار مي دهد . اين رنگ با مفاهيم تفريح، گرما، شوق واشتياق و امنيت در ارتباط هست . 
 
صورتي رنگي مي باشد كه عموما زنانه و احساسي در لحاظ گرفته مي شود . مفاهيم عشق، گرما، مراقبت، آسايش و احساسات جنسي در اين رنگ قرار دارا هستند . 
 
بنفش رنگ آرام بخش مي باشد كه موادسازنده خل وچل را در خود جاي داده ميباشد . اين رنگ با مفاهيم تجمل، ديد، كيفيت و واقعيت در ارتباط مي باشد . 
 
سياه رنگي حاذق مي‌باشد كه نرمي، پيچيدگي و اثربخشي را منتقل مي كند . 
 
درحال حاضر كه مفاهيم با اهميت رنگ هايي كه عمده استعمال مي شوند را ياد گرفته ايد خوبتر هست انديشه نمائيد چطور مي بضاعت و توان از اين رنگ ها به صورت مفيد در طراحي صفحه لندينگ به كار گيري كرد . نخستين مي بايست مشخص نمائيد چه پيامي را مي خواهيد در لندينگ پيج خود جاي داده و آن گاه رنگ هايي را تعيين نماييد كه اين مفاهيم را منتقل مي كنند . بعد از آن از اين‌كه پيام هاي خويش را مشخص و معلوم كرديد مشاهده كنيد كدام رنگ اكثر مي تواند رفلكس دهنده هدف ها شما باشد . اين رنگها بايستي در طراحي صفحه لندينگ شما بكار گرفته شوند . براي نمونه در صورتي‌كه مي خواهيد حس امنيت و هشدار، و زنانگي را افزايش دهيد، رنگ هاي مشكي و صورتي مي توانند انتخاب هاي مناسبي براي شما باشند . درصورتي كه هنوز مطمئن نيستند كدام مفاهيم بايستي انتقال داده شوند مي توانيد از يك روش حل زياد موثر استفاده نماييد . براي حل اين موضوع پباده سازي كلي كاغذ لندينگ خويش را انجام دهيد ولي آن را رنگ آميزي نكنيد . بعد از آن با به كار گيري از رنگ هاي متفاوت چند اسكن از صفحه لندينگ ساخته و اين صفحه ها را با هم مقايسه فرماييد . مي توانيد در مقايسه مي توانيد از بقيه افراد بخواهيد كه چه پيام هايي را از صفحه هاي لندينگ متفاوت شما اخذ مي كنيد . آنگاه از شنيدن نظر بقيه افراد متعجب مي گرديد كه پاسخ ها چقدر با هم مختلف هستند . 
 
رنگ 
ها چطور سبب ساز ارتقاي قابليت و امكان خوانده شدن مطلب مي شوند؟ اهميت دادن به روانشناسي رنگ ها در پباده سازي تارنما ها حائز اهميت مي‌باشد البته مي بايست روءيت كرد كه تعيين رنگ ها چه تأثيري بر توانايي خوانده شدن مطالب تارنما مي گذارد . معمولا هنگامي اكثر مي بضاعت مطالب را خواند كه رنگ هاي پيش زمينه كنتراس بيشتري دارند . 
( براي مثال سياه بر روي سفيد) ورقه لندينگ مي بايست آن قدر موءثر طراحي گرديده باشد كه فرد بازديد كننده بتواند سريعا محتواي وبسايت را ديده و به آساني آن ها را فهم نمايد . براي اطمينان از ايجاد چنين تأثيري در كاغذ بايستي رنگ هاي پيش قضيه زيادي را آزمون كرد و رنگ نوشته ها را طوري پباده سازي كرد كه كامل كننده نيز باشند . هميشه مغايرت تاثير گذار نميباشد . 
يك عدد از راه و روش هاي معمولي براي پيدا كردن تضادومغايرت در رنگ ها استفاده از چرخه رنگ ها ست . چرخه رنگ ها در فرضيه رنگ ها اهميت زيادي دارااست و ابزار آنلاين زيادي وجود دارا هستند كه به تشخيص آنان كمك مي كنند . 
نگاهي به مثال هاي تحت بياندازيد تا بهفميد چطور مي بضاعت و توان از فرضيه رنگ ها به كار گيري كرد . 
 
 
وب وبسايت كوكاكولا 
اينترنت 
وبسايت كوكا كولا وب 
سايت كوكا كولا كوكاكولا ممكن است شناخته ترين برند جهان محسوب مي شود . سالهاست كه طراحان اين شركت از تركيب رنگ هاي كلاسيك سپيد و قرمز رنگ به كارگيري مي نمايند و روانشناسي رنگ مضاعف موفقي دارند . نه تنها رنگ ها كنتراس عاليي دارا‌هستند كه باعث ساخت توانايي خوانده شدن مطالب مي شود بلكه قرمز شفاف سبب ساز ارتقاي شم صميميت كوكاكولا گرديده و مفاهيمي مانند انرژي، شجاعت، هيجان و توان را هم منتقل مي كند . 
 
وب 
تارنما پاپ سروي 
پاپ 
سروي پاپ 
سروي برگه لندينگ پاپ سروي از رنگ هاي آبي‌رنگ و سفيد تشكيل مي شود . مثل كوكاكولا اين موضوع هم از مخلوط رنگ هاي كلاسيكي به كار گيري كرده ميباشد كه سبب سهل وآسان خوانده شدن مطالب مي شود . البته در اين تارنما از فونت هاي برجسته به كارگيري گرديده هست تا معني برند قوي را انتقال دهد . زماني بازديد كنندگان وب سايت از اين ورقه آبي رنگ ديدن مي كنند حس اعتماد، منطق و رابطه مي نمايند . 
 
وب 
وب سايت اپل 
اينترنت 
وبسايت اپل وب 
تارنما اپل اپل با به كارگيري از رنگ هاي ساده تأثير قابل توجهي در بازديد كنندگان مي گذارد . تضاد رنگ هاي سپيد و سايه ها سبب ساز مي شود مطالب به راحتي خوانده شوند و اين شم را منتقل مي كند كه هر كسي مي تواند به اين مارك دسترسي داشته باشد . موضوع رنگ ها سپيد است اما اعمال يه خرده رنگ سياه ضعيف سبب ساز مي شود بازديدكنندگان حس قدرت، ظرافت، پيچيدگي و اثربخشي اپل را شعور نمايند . 
 
در مدت طراحي صفحه لندينگ مي توانيد از بي نهايت مخلوط رنگي استعمال فرمائيد . درصورتي كه به خير از رنگ ها استفاده كنيد، مي توانيد مشتريان يا اين كه هواداران زيادي را به سمت خويش جلب فرماييد . ولي در حالتي كه به صدق از رنگ ها استفاده نكنيد پيام هايي منگ كننده را منتقل مي كنيد كه سبب كاهش توان شما در ارتقاي برند مي شود . 
 
در صورتي‌كه مي خواهيد از فرضيه رنگ ها به نفع خويش به كار گيري كنيد، مي بايست به توجه اين فرضيه را مطالعه كرد و به صورت هدفمند از رنگ ها استعمال نماييد . در تعيين رنگ ها مسلما به بضاعت خوانده شدن و روانشناسي رنگ ها اعتنا كنيد . همين دو زمينه منجر مي شوند برگه فرود ديدني و چيره داشته باشيد كه بازديد كنندگان را به شما وابسته مي نمايد . بازاريابي بسيار گرانقدر و زياد جالب مي‌باشد . در شراي علاقه منديد مطالب ما پيرامون بازاريابي اينترنتي را ادامه دهيد . 

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۲۱:۴۷ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

رنگ ها يك عدد از مهم ترين مسائلي هست كه در هنگام توليد يك اينترنت سايت مي بايست آن را در حيث گرفت . رنگ ها مي توانند بر روي نحوه مشاهده كاربران تاثير بگذارد . 
مي بايست موارد ذيل را در هنگام تعيين رنگ بندي در لحاظ بگيريد: 
مخاطبان . 
چه اشخاصي مخاطبان اينجانب مي‌باشند و چه رنگي با فرهنگ وتمدن و جغرافياي آنان در ارتباط است؟ 
جذابيت . 
آيا اين رنگ وب تارنما اينجانب را جذاب مي كند؟ 
احساسات . 
آيا رنگ ها احساسات مثبت و منفي را ايجاد مي كند؟ 
در‌صورتي‌كه شما مطمئن نيستيد كه از چه رنگي مي خواهيد به كار گيري كنيد ، توصيه مي شود كه مطلب تحت را بخوانيد .

روش 
تعيين رنگ بندي مطلوب براي وب تارنما شما تعيين يك طرح رنگ بندي مناسب براي وب وبسايت شما ممكن است فعاليت مشقت به حيث رسد . به خصوص در حالتي كه شما در مورد قابليت هاي هماهنگي خويش اطمينان نداريد و يا اين كه شم مي نماييد يك طراح ماهر نيستيد .

فكركنيد 
كه مشتري شما كمي كوررنگي دارد ، هم اكنون بايستي چه عمل كنيد؟ 
چه 
رنگي را براي وب وب سايت خويش و براي علامت و لوگو استعمال كنيد؟ 
آيا 
مي دانيد كه به چه شكل بايستي رنگ هاي تكميلي را با هم تركيب كنيد؟ 
براي 
كدام بخش از وب وبسايت بايستي از چه رنگ هايي به كار گيري كنيد؟ 
كارايي نماييد از مخلوط هاي مطلوب در رنگ بندي اينترنت سايت به كارگيري كنيد . در شراي از بعضي رنگ ها در طراحي وب تارنما خويش اجتناب كنيد ممكن ميباشد وب سايت زيبا به لحاظ نيايد و نا آرزو كننده باشد همينطور در حالتي كه از برخي رنگ ها هم بيش از حد به كار گيري نمائيد گشوده نيز ظواهر اينترنت سايت نا اميد كننده و غير جذاب باشد كه هر دو مي تواند سبب ساز شود كه مشتريان شما گريزو فرار نمايند .

علاوه بر گزينش قالب مناسب شما بايستي بتوانيد كه رنگ بندي مناسب را هم در طراحي تارنما خود داشته باشيد . يادگيري طريق انتخاب رنگ مطلوب در وب وب سايت ، يك عدد از مهم ترين بحران هايي مي باشد كه هر صاحب وب سايتي مي تواند داشته باشد . به خصوص در شراي كسي صلاحيت گزينش رنگ هاي مطلوب را نداشته باشد .

هنگامي كه مي خواهيد سايتي جالب طراحي فرماييد ، به كارگيري از رنگ ها مي تواند تاثير به سزايي در آن داشته باشد . 
بنابراين ما در اينجا به چهره قدم به قدم شما را ارشاد مي كنيم: 
1 . رنگ مطلوب براي اينترنت تارنما و اسم تجاري خويش به كار گيري فرمائيد .

2 . تركيب رنگ هاي كامل كننده را براي ايجا درباره ي رنگ هاي كامل در وب تارنما خود استفاده كنيد .

3 . يك رنگ پس مورد مناسب براي وب سايت خويش گزينش نماييد .

4 . به كارگيري از رنگ هاي مطلوب در مكان هاي درست در وب وبسايت خويش .

چگونه 
رنگ ها مي توانند اينترنت وب سايت شما و نام‌و‌نشان اسم تجاري شما را بهبود ببخشند؟ براي 
مثال، زماني كه مي خواهيد به كوكاكولا انديشه نماييد اولين چيزي كه به نظرتان مي برسد چيست؟ 
خوب ممكن ميباشد يك قوطي نوشابه پر از يخ به نظرتان رسد . آن‌گاه يك تصوير از نشانه قرمز‌رنگ كوكاكولا به نظرتان بيايد . هر شخصي كه به كوكاكولا فكر كند، ممكن مي‌باشد رنگ قرمز‌رنگ به لحاظ او بيايد .

آيا 
شما تامل مي كنيد، كوكاكولا به فيس تصادفي رنگ قرمز رنگ را براي اسم تجاري خويش تعيين كرده است؟ 
رنگ 
قرمز رنگ دو انگيزه كليدي دارد: 
· رنگ قرمز رنگ آتشي است و منجر مي شود كه از رقباي خود در قفسه هاي فروشگاه متمايز شود .

· هر رنگي داراي احساسات مختلفي مي باشد كه به آنان وابسته مي‌باشند . زماني كه مردمان رنگ قرمز‌رنگ را مي بينند، پاسخ هاي احساساتي نظير هيجان، جسارت، عشق و شور را در ذهن آن‌ها به وجود مي آورد . اين دقيقا به عبارتي احساساتي است كه كوكاكولا مي خواهد در شما به وجود بيايد .

وقتي كه شما رنگي را براي وب تارنما خود و يا براي نام تجاري خويش تعيين مي كنيد، تاثير آن بر ذهن مشتري خيلي عمده از آن چيزي مي باشد كه شما تاءمل مي كنيد . رنگ ها مي توانند سبب شوند كه نام تجاري شما در ذهن مشتري بماند و يا آن را فراموش نمايد .

شرايط فعلي شما مي بايست تفكر كنيد كه "واي رنگ ها جادو مي كنند، پس چرا مردم از آن‌ها به نفع خود به كار گيري نمي كنند؟ " زيرا بخش اعظم مردمان نمي دانند كه به چه شكل از آن استفاده نمايند ."

بدين ترتيب در بخش بعدي ما به شما سه سطح ساده كه مي توانيد براي استارت به كار گيري از رنگ ها در وب سايت خود داشته باشيد را نشان خوا هيم اعطا كرد .

سه 
تراز به كارگيري از رنگ ها به روش صحيح در وب سايت شما در 
هنگام طراحي وب وب سايت شما سه رنگ مهم وجود دارد: 
1 . 
گزينش رنگ برنده به عنوان رنگ اسم تجاري شما 
2 . 
انتخاب يك يا دو رنگ ديگر براي ساخت طرح رنگي براي وب وبسايت شما 
3 . 
گزينش يك رنگ پس قضيه براي تكميل پباده سازي شما 
گزينش 
رنگ برنده اينترنت سايت رنگ غالب، رنگ حساس اينترنت تارنما و اسم تجاري شما هست مثل رنگ قرمز براي كوكاكولا . اين رنگ سبب ساز مي شود كه هنگامي كه مردم به اينترنت تارنما شما مي آيند حس خاصي نسبت به آن رنگ داشته باشند . زماني كه براي اولين توشه كسي به وب وبسايت شما مي آيد اولين چيزي كه مي بيند رنگ غالب وب وبسايت شما است .

در حالتي كه لوگو داريد ، مطمئن شويد كه رنگ برنده وب سايت شما همان رنگ لوگوي شما باشد . در حالتي كه در موضوع لوگو خود مطمئن نيستيد و يا لوگو نداريد آغاز يك لوگو بسازيد .

با 
اين حالا ، در صورتيكه هنوز نيز در مورد رنگ موفق وب وب سايت خويش اطمينان نداريد در اينجا ارشاد هايي كرده ايم: 
مضمون‌ 
رنگ ها : شيوه انتخاب رنگ مطلوب براي وب تارنما شما كمپاني هاي گرانقدر رنگ اسم تجاري خويش را به فيس تصادفي گزينش نمي كنند . اين استراتژي به تيتر چكيده از طرح هاي بازاريابي مسئله استعمال قرار مي گيرد .

رنگ هاي گوناگون توانايي جذب اشكال متعدد خريداران را دارند و حتي مي تواند رفتارهاي مصرف كننده را تغيير‌و تحول دهد . شما همينطور مي توانيد از رنگ ها به نفع خويش به كار گيري نماييد تا بتوانيد مدل مشتري قضيه حيث خود را جذب فرمائيد .

نحوه 
به كارگيري از رنگ غالب در اينترنت تارنما شما حالا كه رنگ برنده داريد مي خواهيد كه رنگ ها را در مكان مناسب وب تارنما خويش به كار گيري كنيد . رنگ ها دقت زيادي به خويش جلب مي كنند بنابراين شما بايد بدانيد كه در كجا و به چه شكل آن را استعمال نماييد .

اين 
يك قاعده كلي است: 
از رنگ موفق خويش در تعداد محدودي از مكان هايي كه مي خواهيد قضيه اعتنا بازديدكنندگانتان باشد، به كارگيري نمائيد . يا از رنگ هاي چيره براي دكمه هاي مختص مانند شماره تماس ، فرم تماس، تصويب نام و غيره .

اساسا، رنگ چيره شما مي بايست در پر رنگ ترين جايي كه مشتريان مي بينند، قرار بگيرد .

رنگ 
تكميلي خويش را تعيين كنيد اينكه فقط در كل وب تارنما شما از يك رنگ به كار گيري فرمائيد فراوان خسته كننده مي‌باشد . براي طراحي ديدني ، شما نياز به رنگ هاي كامل كننده داريد . اكثري از مردمان از تركيب كردن رنگ ها مي ترسند .

روش 
به كارگيري از يك ابزار تطبيق رنگ براي ياري به رنگ هاي مكمل هنگامي كه شما رنگ هاي پيروز خود را تعيين مي كنيد خوبتر ميباشد كه رنگ هاي تكميل كننده خويش را هم با توجه به رنگ برنده گزينش كنيد .

شيوه 
به كارگيري از رنگ هاي تكميل كننده در اينترنت سايتتان حال كه رنگ هاي تكميل كننده خود را داريد مي توانيد از آن ها در پررنگ كردن داده ها ثانويه در صفحه هاي وب وب سايت خويش به كار گيري فرماييد .

به تيتر نمونه آنان ممكن است پايين نويس، دكمه هاي ثانويه، باكس اطلاعات و غيره باشند .

رنگ 
پس قضيه اينترنت تارنما خويش را انتخاب كنيد آيا تا به درحال حاضر تجربه نگارگري كردن يك منزل را داريد؟ اگر داريد ، مي دانيد كه براي ديوارها بايستي رنگ پيدا كرد . رنگ ديوارها مي بايست به مقدار كافي تسكين دهنده باشد تا به شما حس وقار دهد، در عين حالا نمي خواهيد كه رنگ خيلي خسته كننده باشد . انتخاب يك رنگ پس موضوع فراوان شبيه به تعيين رنگ براي ديوارها مي‌باشد .

شما مي خواهيد، بازديدكنندگان ، به راحتي بتوانند تارنما شما را ببينند . شما نمي خواهيد بازديدكنندگان را آزار دهيد . بلكه مي خواهيد بازديدكنندگان را جذب فرمائيد .

شيوه 
گزينش رنگ پس موضوع مناسب به تيتر مثال براي يك فروشگاه خرده فروشي پوشاك، مي خواهيد از رنگ هاي تند به كار گيري نماييد كه توجه مشتريان را بيشتر جلب كند . شما مي خواهيد رنگ قفسه ها را طوري تهيه و تنظيم فرمائيد كه با قفسه ها جوري ست باشد كه مشتريان فورا پس از اين كه وارد فروشگاه شدند ، اعتنا شان به قفسه ها جلب شود .

در مقابل، احتمالا شما منزل اي در محلي خلوت داشته باشيد كه دوست داشته باشيد تعطيلات به آنجا برويد و در آن استراحت فرمائيد و در آنجا وقار داشته باشيد . شما مي خواهيد از رنگ هايي استعمال فرماييد كه آهسته و ادب بخش باشد . بنابراين از مخلوط رنگ هاي ملايم و آهسته به كار گيري مي نمائيد .

رنگ پس زمينه وب وب سايت شما ، به آنچه كه بازديدكنندگان شما بر روي آن تمركز مي نمايند بستگي دارااست .

نگران نباشيد، رنگي كه به عنوان پس موضوع انتخاب مي كنيد، به طور كامل به هدف شما بستگي دارااست .

وب 
وب سايت هاي اطلاعاتي و وب وبسايت هاي تجارت الكترونيك آيا تا به حال متوجه شده ايد كه اكثر وب سايت هاي داده ها و يا وب وب سايت هاي تجارت الكترونيك معمولا از رنگ هاي سپيد يا اين كه رنگ هاي پس قضيه استفاده مي كنند؟ اين فعاليت به اين برهان است كه انگيزه اين مدل وب وب سايت ها تبليغ ايده و يا اين كه جنس مي‌باشد .

مهمتر از طراحي وب تمركز بر روي محتوا و توليد ها است . رنگ پس مورد صرفا براي امداد كردن به اينكه محتواي شما بهتر ديده شود . بهترين طرح رنگي براي استفاده در اينترنت تارنما هاي اطلاعاتي و تجارت الكترونيك يك موضوع سپيد و يا روشن است كه داراي رنگ هاي پر رنگ و يا اين كه مكمل باشد .

طراحي اپليكيشن در مشهد

اينترنت 
سايت هاي شركتي / تجاري اينترنت تارنما هاي تجاري معمولا دو انگيزه دارد: ارتقاء مارك و يا اين كه ارتقاء خدمات آن .

بسته به اين كه انگيزه شما چه باشد تركيب رنگ بندي متفاوت خواهد بود .

ارتقاء 
برند وقتي كه مي خواهيد يك نام‌و‌نشان كاركشته براي اسم تجاري توليد كنيد، بايد از رنگ هاي غالب براي نام تجاري و يا پس زمينه خويش استعمال نماييد (مانند مثالي كه براي كوكاكولا زديم) . هنگامي كه از تنوع رنگ هاي براي رنگ قالب اينترنت وب سايت و يا اين كه اسم تجاري خود به كار گيري مي كنيم، مي توانيد با اين فعاليت اسم تجاري خويش را در ذهن مشتريانتان به خاطره ماندني خيس فرمائيد .

ارتقاء 
خدمات در‌صورتي‌كه مي خواهيد براي سرويس ها خود به عنواني ارزشي براي كسب و عمل خويش استفاده كنيد، استعمال از رنگ هاي روشن و يا اين كه رنگ هاي ملايم براي پس مسئله پيشنهاد مي شود .

صحيح مانند محتواي وب وب سايت هاي تجارت الكترونيك، شما نمي خواهيد كه رنگ پس مسئله كه تعيين مي كنيد، دور از محتواي شما باشد . بدين ترتيب رنگ پس زمينه بايد بتواند با محتوا رابطه برقرار نمايد .

با انتخاب يك پس موضوع خنثي يا اين كه سفيد، محتواي شما به طور ارگانيك جلب دقت بيشتري خواهد كرد .

اينترنت 
تارنما هاي شيك و ايده پرداز بيشتر جالب هستند براي اينترنت وب سايت هاي مسئله استفاده در مد، طراحي، رستوران، زيبايي و صنايع ، اكثر اينجور اينترنت وب سايت ها زمينه به كار گيري قرار مي گيرند . حقيقتا هيچ قاعده اي در مورد اين‌كه از چه تصاويري به كارگيري مي نماييد وجود ندارد . شما مي توانيد نوار منو مشكي را براي نمايش به كارگيري نماييد . يا مي توانيد از تمام رنگ هاي رنگين كمان براي ايجاد تصاوير الهام بخش براي پس زمينه به كار گيري فرماييد .

وقتي كه شك و ترديد داريد از رنگ سپيد يا اين كه خاكستري براي رنگ پس مورد به كارگيري نماييد . در حالي كه اين رنگ ها ممكن مي‌باشد رنگ هاي الهام بخش باشند و محتواي شما خواهد درخشيد .

فيض 
گيري تعيين رنگ مناسب براي وب وبسايت شما نبايد از روي حس و يا بر شالوده رنگ دلخواه شما باشد . يك طراح اينترنت تارنما خوب، مدام مي بايست نخستين مخاطبان خود را مد حيث قرار دهد . رنگ و پباده سازي را انتخاب نمائيد كه براي مخاطبان شما جذابيت داشته باشد . بدين ترتيب با اين عمل شما مي توانيد از مخاطبان خويش پيشي بگيريد .

تعيين رنگ هاي طرح بندي نبايد تصادفي باشد . در عوض بايد بر پايه تيم اي از فعاليت هاي سازمان دهي گرديده باشد تا بتواند شما را به هدف ها خود برساند .

با پيروي از 3 تراز بالا، مي توانيد يك تركيب رنگ بندي خوب را در وبسايت خود ساخت نماييد .

يكسري 
ابزار مناسب براي گزينش رنگ طرح بندي وب سايت مديريت رنگ ها بايستي به تيتر چكيده طلاق ناپذير از پباده سازي شما باشد . يك طرح مناسب براي وب وبسايت نام و نشان آن را شكل مي دهد . بنابراين نبايد در انتخاب آن شتاب نماييد . در زير يكسري ابزار آنلاين براي ياري كردن به شما در رابطه با پباده سازي اينترنت وبسايت گفته گرديده ميباشد .

ابزارهاي 
آنلاين ابزارهاي بدون پول آنلاين براي رنگ بندي در وب وجود دارد .

Color 
Scheme Designer به شما اين قابليت و امكان را مي دهد تا بتوانيد طرح هاي رنگي ساخت فرمائيد و آن گاه آن را در يك ورقه اينترنت به سناريو بگذاريد . اين ابزار ها داراي خصوصيت هاي متفاوتي ميباشند . براي شروع رنگ آنها در بالاي چرخ رنگ قرار مي گيرد تا شما متوجه گرديد كه رنگ بر روي چرخ تهيه شده است . آن‌ها همينطور دارنده يك پالت بزرگتر براي پيش نمايش، طرح رنگ خويش و رديف افقي مي باشند .

اين ابزار يك رابط كاربري خوشگل مي‌باشد كه به شما امداد مي كند رنگ هاي خوشگل را در عرض تعدادي ثانيه ايجاد نمائيد .

طراحي سايت در مشهد

Kuler 
اين ابزار يك عدد از بهترين ابزارهاي آنلاين ساخت رنگ است . شما مي توانيد رنگ هاي گوناگون را كه از قبلي ساخته گرديده اند با نيز ادغام فرماييد . همينطور اين ابزار به ادوبه دسترسي دارااست ، براين اساس هميشه در دسترس ميباشد . همچنين يك برنامه air و يك ويجت دارد .

Colour 
Lovers يك جامعه آنلاين كه در آن مي توانيد طرح هاي رنگي توليد كنيد، به اشتراك بگذاريد و مرور نماييد .

Pictaculous 
اين ابزار يك ابزار رايگان و خوب مي باشد . به سادگي مي توانيد يك تصوير را آپلود فرمائيد و به فيس اتومات يك طرح رنگي به آن اضافه نماييد .

Color 
Spire يك رابط كاربري معمولي تر مي باشد كه به شما كمك مي كند تا رنگ ها را توليد نماييد .

Daily 
Color Scheme اين ابزار هر روز طرح رنگي برجسته اي را به ارمغان مي آورد .

Instant 
Color Schemes در‌صورتي‌كه چه رابط كاربري يه خرده داراست ، اين ابزار در واقع دوچندان مفيد است . فقط كافي مي باشد يك واژه يا اين كه عبارت را تايپ نمائيد و شما 24 عدد از پررنگ ترين رنگ ها كه از پنج تصوير نخستين در يك جستجو تصوير ياهو، مطرح مي شود را دريافت خواهيد كرد .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۴۱:۲۸ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

درصورتي كه 
در فضاي آنلاين عمل داشته باشيد يا اين كه به موضوعات داراي ربط با آن علاقمند باشيد، مشابه چنين جملاتي را زياد شنيده‌ايد: 
«شما بايستي روي سئو سرمايه گذاري نمائيد .»

«شما ديده نمي‌شويد؛ در حالتي كه در صفحه‌ي اول گوگل نباشيد اصلاً حضور شما در فضاي آنلاين بيهوده ميباشد .»

«چرا 
سئوكار نمي‌آوريد تا مسئوليت بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي كاوش را به عهده بگيرد؟» 
«اگر وب سايت … هنگام جستجوي كلمه … در صفحه‌ي اوليه گوگل مي‌آيد، به خاطر يك خصوصي تكنيك است . نام اين تكنيك ها سئو است .»

«الگوريتم‌ها عوض شده . 
كافئين؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ كبوتر؟ سيستم ديپ مايند؟» 
«ما مي‌توانيم شما را به صفحه‌ي اول موتورهاي كاوش بياوريم . مطمئن باشيد اين منطقي‌ترين سرمايه گذاري شماست .»

درس‌هاي مربوط به سئو در متمم با انگيزه تربيت متخصص سئو پباده سازي نشده‌اند .

بلكه انگيزه با اهميت ما، آشنايي دوستان متممي با كليات SEO و بعضي از پايه‌اي‌ترين تكنيك هاي سئو مي باشد . تا نيز بتوانند شغل هاي ساده‌ و اوليه‌ي سئو براي سايت يا وبلاگ خود را مدير كنند و هم در صورت علاقه، مسيري براي مطالعه و يادگيري بخش اعظم سئو پيش روي آنان رسم شود .

آنچه 
در ادامه مي‌خوانيد: 
توصيف 
سئو موتورهاي 
جستجوي پراستفاده نقش 
سئو در كيفيت محتوا چيزهايي 
كه با سئو وب سايت اشتباه گرفته مي‌شوند تكنيك 
هاي سئو كلاه سياه در برابر كلاه سفيد انگيزه 
ما در درس فراگيري سئو بعضي 
از مهم ترين تكنيكهاي سئو منابع 
و مراجع ما در‌ آموزش سئو توصيف 
سئو و يك سري نكته درباره SEO در‌صورتي‌كه چه به لحاظ نمي رسد تاكيد بر اهميت SEO چندان اضطراري باشد،‌ ولي بد نيست مروري به بعضي آمارهاي منتشر شده درباره موتورهاي جستجو داشته باشيم‌ .

سئو در مشهد

طبيعي 
است كه با اعتنا به منش اجراي تحقيق، آمار و ارقام ارائه شده به وسيله منابع مختلف، ميتوانند متفاوت باشند؛ به اين ترتيب شايد خوبتر باشد به جاي تمركز بر مقدار ظريف اعداد، اكثر به مقياس و اهميت نسبي آن ها توجه كنيم: 
مردمان عالم روزمره در بين ۶ تا ۷ ميليارد توشه از موتورهاي جستجو استعمال ميكنند (منبع) .

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لينك‌هايي كه به رخ تبليغ (با پرداخت پول) به وسيله موتورهاي كاوش از گزاره گوگل، نمايش داده مي‌شوند، نگاه نميكنند .

كسي كه از نحوه كليك كردن روي لينك در موتور جستجو وارد فضاي آنلاين شما مي‌شود، در مقايسه با كسي كه شما براي بازاريابي به سراغ او رفته‌ايد، براي تبديل شدن به يك مشتري هزينه‌ي كمتري خواهد داشت .

جستجو بر روي موبايل طي سال‌هاي اخير همواره روندي صعودي داشته و از سال ۲۰۱۵ به بعد، سرچ گوشي از سرچ دسكتاپ اكثر گرديده ميباشد . 
همينطور در اكنون حاضر، سهم دسكتاپ در دربين ابزارهاي اتصال به وب در مرحله جهان كمتر از ۵۰ درصد هست


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: سئو در مشهد،
موضوع:
[ ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۶:۲۹ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

خداحافظي ايران با صدر جدول پولشويي در دنيا
گروه اقتصادي پايشگر- يك تحليل‌گر اقتصادي گفت: ايران كه سالها در فهرست پولشويي بازل رتبه نخست را داشت، صرفا با اصلاح روش امتيازدهي از سوي اين كميته، از صدرنشيني جدول كنار رفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،مجيد شاكري در گفتگو با مهر گفت: براي سالها ايران در فهرست پولشويي بازل( كه ربطي به كميته بال معروف ندارد) اول بود.

وي افزود: طيفي از رسانه هاي ايراني با توجه به تصور غلط سياسي، مبني بر ارتباط بندهاي باقي مانده اكشن پلن FATF با مبارزه با پولشويي( شبيه به اظهارات غير فني دكتر ظريف در هفته اي كه گذشت)، با هيجان و آب و تاب اين جدول را مقابل چشم مخاطب ايراني مي گذاشت و از «صدر نشيني » ايران در جدول پولشويي جهان سخن مي گفت تا افكار عمومي را درباره لزوم تكميل برنامه اقدام FATF و پولشوبودن مخالفان آن به جمع بندي برساند.

اين تحليل گر اقتصادي ادامه داد: بنده و برخي كارشناسان بارها توضيح داديم كه علت اين «صدر نشيني» نه لزوما بالا بودن شدت پولشويي در ايران، بلكه كمبود اطلاعات و عدم همكاري ايران( ناشي از جهل) با نهادهاي امتيازدهنده در روش شناسي بازل بود. اما اين سخنان در در هياهوي رسانه ها گم شد.

شاكري گفت: در نسخه ٢٠١٨ فهرست پولشويي بازل، اعلام شد كه روش قبلي( حضور كشورها در رتبه بندي حتي اگر فقط ٨ تا از ١٤ شاخص آنها عدد داشت و الباقي جاي خالي بود)تورش دار و ناصحيح بوده است. در روش جديد فقط اگر دو سوم شاخص ها معين باشد كشور در رتبه بندي لحاظ مي شود. اين حقيقت باعث حذف ١٧ كشور از فهرست شده كه عملا فقط بخاطر كمبود اطلاعات( و نه شاخص هاي بد) در فهرست ممكن بود وضعيت بدي داشته باشند. يكي از آن ١٧ كشور ايران است. يعني صدر نشين اين چند سال اخير!

وي ادامه داد: اكنون كدام يك از آن رسانه ها حاضر است براي مخاطبان توضيح دهد كه صدرنشيني ايران در پولشويي تورش دار و غير قابل استناد است؟

اين تحليل گر اقتصادي تصريح كرد: حتي يك ريال پولشويي هم قبيح است و بنده خود را موظف به پشتيباني از برنامه جسورانه بانك مركزي براي مبارزه با پولشويي مي دانم اما استفاده سياسي و امنيتي از مفهوم مبارزه با پولشويي متاسفانه امري است كه در بالاترين سطوح- حتي سطح وزير محترم امور خارجه- به آن عادت شده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۷:۴۳ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

چگونه مي توانيد در عرض ۱۲-۱۸ ماه از طريق برنامه QUEBEC IMMIGRATION ويزاي مهاجرت به كانادا بگيريد ؟چرا ايالت QUEBEC انتخاب كنيد ؟؟؟

معرفي استان كبك :

استان كبك كه به ايالت زيبا توسط محلي ها شناخته مي شود, بزرگترين استان كشور كانادا است كه داراي جمعيتي ۷۶۰۰۰۰۰ نفر است .  اين استان داراي مردمي با چندين نوع فرهنگ مي باشد و به عنوان اروپاي آمريكاي شمالي شناخته مي شود. اين استان به دليل جنگل هاي زياد و تپه هاي گرد و مسير هاي آبي فراوان مشهور است . اين استان داراي بيش از يك ميليون درياچه است و تنها استان در كانادا است كه داراي زبان رسمي فرانسوي است .

دلايل انتخاب ايالت كبك :

  • زندگي در كبك به معناي زندگي در يك انجمن فرانكوفو دموكراتيك است كه مزاياي زيادي از قبيل:
  • هزينه كم زندگي
  • خدمات آموزشي و خدمات درماني مناسب.
  • مسكن بزرگ و مقرون به صرفه
  • كبك يكي از قطب هاي بزرگ اقتصادي در كانادا و يك رهبر در بخش فناوري هاي پيشرفته است.
  • فرانسوي زبان اصلي در ميان كبك  است كه زبان اصلي براي كار، ارتباطات، تجارت و كسب و كار است.
چگونه مي توانيد در عرض 12-18 ماه ويزاي مهاجرت به كانادا بگيريدچگونه مي توانيد در عرض ۱۲-۱۸ ماه ويزاي مهاجرت به كانادا بگيريد

اسكيل وركركبك(QUEBEC SKILLED WORKER)

معيارهاي واجد شرايط براي انتخاب معيارهاي دسته بندي كارگرماهر بر اساس سيستم امتياز براساس موارد زير است:
سن
تحصيلات
محدوده آموزش
توانايي هاي زبان (فرانسوي و انگليسي)
تجربه كاري
سازگاري
خصوصيات همسر
روابط خانوادگي با يك شهروند كانادا يا يك ساكن دائمي كبك
تعداد كودكان زير ۲۲ سال

كارگر ماهر كبك

تقاضاي مهاجرت به كبك به عنوان يك كارگر ماهر، يك فرايند دو مرحله اي است:

  • ابتدا بايد به كبك برسيد و از شرايط كاركنان ماهر استان بهره مند شويد.
  • اگر درخواست شما تاييد شده باشد، كبك به شما يك گواهي انتخاب كبك (CSQ) مي دهد. پس از پذيرش درخواست كبك، به CIC اعمال مي شود. CIC اطمينان مي دهد كه شرايط پزشكي و امنيتي شما را براي مهاجرت به كانادا ملاقات مي كند و به شما ويزاي اقامت دائم كانادا كمك مي كند.

كارشناسان ما به شما در آماده سازي درخواست شما و ليست كامل اسناد مورد نياز كارگر ماهر كمك خواهند كرد.

با ما تماس بگيريد.

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۱:۴۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

پروسه گرفتن ويزاي مهاجرت به كانادا بستگي به شرايط تحصيلي،كاري،تمكن مالي و سلامت نسبي جسمي و عدم سوء پيشينه اشخاص متقاضي دارد و اين مسايل حتي افراد نزديك و وابسته را در امر مهاجرت تحت تاثير قرار مي دهد. بنابراين توصيه مي كنيم كه قبل از اقدام امر مهاجرت تمامي جوانب را مد نظر قرار داده و بررسي نماييد.

كساني كه برنامه و روش مهاجرتي خود را انتخاب مي كنند ؛براي دريافت ويزا بايد مد نظر داشته باشند كه ممنوعيتي بابت خروج از كشور ندارند و در واقع ممنوعيتي نيز براي ورود به كانادا نداشته باشيد.

شخصي كه متقاضي اخذ ويزاست يا افراد وابسته اش مانند خانواده،همسر،فرزندان … مهم نيست كه با او زندگي كنند يا خير ،اگر ممنوع الورود به كانادا باشند ،شخص متقاضي مجوز ورود به كانادا را ندارد و تمامي پرونده هاي او مردود اعلام مي شود.

ابراي بررسي در زمينه ممنوع الورود بودن افراد اداره مهاجرت كانادا پرونده اشخاص متقاضي را در دو مورد ذيل مورد بررسي قرار مي دهد كه عبارتند از:

  1. ممنوع الورود شدن به دلايل مسايل و مشكلات پزشكي و بهداشتي اشخاص مطابق با اصل ۳۸ قانون مهاجرت كانادا
  2. ممنوع الورود شدن به دليل سابقه هاي جنايي و ا م ن ي ت ي اشخاص مطابق اصول ۳۴٫۳۵٫۳۶٫۳۷ قانون اداره مهاجرت كانادا

آخرين مرحله از پرونده مهاجرت قبل از صدور ويزا (بررسي پيشينه)

بررسي مسايل و مشكلات پزشكي و بهداشتي اشخاص مطابق با اصل ۳۸ قانون مهاجرت كانادا

مرحله حساسي كه مورد بررسي اداره مهاجرت كانادا مورد بررسي قرار مي گيرد مرحله آزمايشات پزشكي مي باشد كه معمولا با مديكال شروع مي شود و چندين هفته تا چند ماه زمان مي برد.

بررسي سابقه هاي جنايي و ا م .ن .ي. ت .ي اشخاص مطابق اصول ۳۴٫۳۵٫۳۶٫۳۷ قانون اداره مهاجرت به كانادا

براي بررسي اين موارد افسر مهاجرت از منابع اطلاعاتي خارجي مانند پليس فدرال،سازمان ا م ن ي ت ي كانادا و اداره گمرك كمك مي گيرد.

در صورت وجود مشكلات و سوابق جنايي ا م ن ي ت ي در پرونده اشخاص افسر مهاجرت فرد را ممنوع الورود اعلام مي كند و براي وي ويزا صادر نمي شود. در بعضي موارد افسر فرد را براي مصاحبه دعوت كرده و راجع به پرونده از او توضيح مي خواهد. و بعد از شنيدن توضيحات شخص تصميمات لازم در مورد صدور يا عدم صدور ويزا  گرفته مي شود.

بعد ازبه خوبي گذراندن اين مراحل افسر اداره مهاجرت ويزاي شما را صادر مي كند . اعتبار ويزاي صادر شده بستگي به نظر و تصميمات افسر مهاجرت دارد و ممكن است ۱ سال يا بيشتر از زمان انجام معاينات مديكال باشد.

جهت مشاوره حقوقي با ماتماس بگيريد.۰۲۱۲۶۱۱۶۶۹۱

مشاوره حقوقي با وكلاي متخصص

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۵:۵۳ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

واژه هاي يونوليت ، پلاستوفوم، استايروفوم، آكاسيف، آكاسيو يا پلي استايرن انبساطي به نوعي مترادف همديگر هستند و شايد تفاوت هاي بسيار كوچكي با هم داشته باشند.

يونوليت

يونوليت ماده اي سبك و متخلخل و معمولاً سفيد كه در بسته بندي و عايق كاري كاربرد دارد در بعضي مواقع به آن فيبر سفيد نيز مي گويند. اما در حقيقت يونوليت نوعي پليمر سفيد رنگ و عايق رطوبت و صدا و دما است كه از فرايندهاي پتروشيمي تهيه مي‌شود.

 

كاربردها

از يونوليت در سردخانه‌ها،شركت هاي شيلات(با عنوان يخدان) براي حمل فراورده هاي شيلاتي مانند ماهي و ميگو استوديوهاي صدا برداري و ايزولاسيون صدا در فضاهاي داراي آلودگي‌هاي بالاي صوتي و همچنين ساخت ماكت، تابلوهاي تبليغاتي موقت و دكوراسيون‌ها استفاده مي‌شود از استايروفوم در صنعت ساختمان در اندازه هاي مختلف و استاندار به عنوان بلوك هاي سقفي استفاده مي شود.

ماده اوليه يونوليت استايرن است و در پتروشيمي بدست مي‌آيد. پلي‌استايرن يا حرف اختصاري EPS ماده اوليه مي‌باشد.

پلاستوفوم

عايق پلي استايرن، در بازار ايران با نام تجاري پلاستوفوم معروف مي باشد. اين محصول بوسيله منبسط ساختن دانه هاي پلي استايرن
( EPS ) طي مراحلي بدست مي آيد كه نتيجه آن، عايقي ۱۰۰% صوتي، حرارتي و برودتي و بسيار موثر و مقرون بصرفه براي استفاده در بناهاست.

از جمله موارد مصرف اين محصول در صنعت ساختمان، صنايع سردسازي، بسته بندي كالا و اسباب منزل مانند مبلمان، تشك و پشتي
مي باشد. امروزه بلوكهاي EPS در بناها جايگزين بلوكهاي سفالي و سيماني در سقف و ديوار شده است.

از ويژگيهاي پلاستوفوم موارد ذيل مي باشند:

  • غيرقابل اشتعال بودن
  • سبكي سازه تا ميزان ۲۰۰ كيلوگرم در هر مترمربع، زيرا هر مترمربع بلوك پلاستوفوم حدود ۳ كيلوگرم وزن دارد، در حالي كه هر مترمربع بلوك سيماني ۱۸۰ كيلوگرم و هر مترمربع بلوك سفالي ۱۲۰ كيلوگرم وزن دارند.
  • سهولت برش
  • سرعت و راحتي در اجراي عمليات نصب
  • كاهش ضخامت كف سازي طبقات تا حداكثر cm5 بدليل عبور تاسيسات از درون بلوك پلاستوفوم
  • افزايش مقاومت ساختمان و سبك سازي بارهاي مرده
  • سهولت در اندود گچ و خاك و صرفه جويي تا ميزان ۱۵% در سازه ( با وجود شيارهاي ايجاد شده در قسمت زير (پي سي پديا)
  • دوام زياد و ايمني بيشتر در زلزله بدليل نوع دانسيته و نحوه دانه بندي بلوك و خاصيت ارتجاعي در برابر ارتعاشات
  • صرفه اقتصادي بجهت مصرف كمتر ميلگرد و آهن آلات تا حدود ۲۰% و نيز صرفه جويي در تيرچه هاي بتني تا فاصله محورهاي ۶۰ سانتيمتر در سقف
  • عايق ۱۰۰% صدا، حرارت و نفوذناپذير دربرابر رطوبت و يخ زدگي
  • كاهش هزينه قالب بندي سقف
  • بي خطر و بدون حادثه بودن براي كارگران هنگام انتقال به طبقات
  • نداشتن ضايعات و انباشته نشدن نخاله هاي ساختماني
  • صرفه جويي در بتن مصرفي بر روي سقف تا ميزان ۱۵%
  • غيرقابل نفوذ براي لانه سازي حشرات و جانوران موذي بدليل پر بودن داخل پلاستوفوم.

اين خصوصيات باعث بكارگيري وسيع و روبه افزايش بلوكهاي EPS شده اند.

پلي استايرن انبساطي ( يونوليت)

اين نوع پلي استيرن با نام اختصاري Expanded polystyrene) EPS) نوعي پليمر سفيد رنگ كه به آنها يك عامل فوم كننده اضافه شده است. كه در ايران با نام يونوليت شناخته مي شود.

موارد مصرف

  • براي توليد بلوك‌هاي پلاستوفوم سقفي به منظور استفاده به عنوان عايق صوتي و حرارتي در ساختمان‌ها و مكان‌هاي مختلف.
  • عايق برودتي در سردخانه‌ها و يخچالهاي صنعتي.
  • ساخت انواع فوم‌هاي بسته بندي و انواع يخدان و ترموس.

ويژگيهاي بلوك سبك پلاستوفوم سقفي EPS

  • سبكي
  • سرعت و سهولت در اجراي سقف
  • پايدار در مقابل زلزله : به دليل كاستن بار مرده در مقابل زلزله پايدارري بيشتري دارد و در هنگام زلزله خرد نمي‌شود .
  • صرفه جوئي در گچ و خاك : براي اولين بار شيارهائي در سمت تحتاني بلوك مذكور ايجاد شده و در قسمت زير سقف قرار مي گيرد .
  • صرفه جوئي در آهن آلات : در هر متر مربع ۲۲% كاهش مي يابد .
  • ضربه پذير
  • حمل و نقل سريع و آسان
  • كاهش ۱۵ تن وزن در هر ۱۰۰ متر مربع
  • سرعت زياد در اجرا و كاهش هزينه هاي دستمزد
  • صرفه جوئي در تير هاي بتني سقف مي شود به طوري كه مي توان فاصله محور تيرچه بتني را از ۵۰ سانت به حداقل ۶۰ سانت تغيير داد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۵۲:۳۱ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 مرجع اخبار رسمي

افزايش چشمگير هزينه ارتودنسي در كشور/بخش دولتي فقط ۵ ميليون تومان
گروه اجتماعي پايشگر- هزينه انجام ارتودنسي در كشور افزايش چشمگيري يافته و اين رقم در بخش خصوص به مراتب بيشتر است. 

رئيس انجمن ارتودنسي ايران هزينه انجام ارتودنسي در بخش دولتي را بين ۴.۵ تا ۵ ميليون تومان عنوان كرد و گفت: اين هزينه در بخش خصوصي به مراتب بيشتر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، لادن اسلاميان در نشست خبري سومين سمپوزيوم انجمن ارتودنسيت ها كه قرار است از ۳۰ آبان تا دوم آذر ۹۷ در محل پژوهشگاه نفت برگزار شود، اظهارداشت: نياز به درمان ارتودنسي يكي از ضرورتهايي است كه بيمه ها مي بايست به آن توجه كنند.

وي با اشاره به پوشش بيمه اي خدمات ارتودنسي در كشورهاي اروپايي افزود: اگر بيمه ها بتوانند اين خدمات را تحت پوشش قرار دهند، قطعا به مردم كمك كرده اند.

اسلاميان تأكيد كرد: اينكه چرا بيمه هاي پايه خدمات ارتودنسي را پوشش نمي دهند سؤالي است كه بايد خودشان پاسخ دهند اما نكته مهم اين است كه اگر به خدمات درماني ارتودنسي توجه كنيم متوجه خواهيم شد كه پوشش بيمه ارتودنسي باعث رفع بسياري از ناهنجاري هاي ناشي از دندان و فك خواهد شد.

رئيس انجمن ارتودنسي ايران با اشاره به هزينه ۴.۵ تا ۵ ميليون توماني درمان ارتودنسي در بخش دولتي گفت: بين ۳۰ تا ۴۰ درصد مردم دچار بي نظمي هاي شديد دنداني و ۵۰ درصد نيز دچار بي نظمي متوسط هستند.

در ادامه، حسين ارباب زاده رئيس سومين سمپوزيوم انجمن ارتودنسي ايران با تأكيد بر اينكه نوسانات ارزي تاثير زيادي بر روي خدمات دندانپزشكي و ارتودنسي داشته است، افزود: خدمات دندانپزشكي وابسته به مواد و تجهيزات وارداتي است و نوسانات ارزي باعث مي شود اين خدمات گران شود.

وي با اشاره به اينكه خدمات ارتودنسي در بخش خصوصي ۲۰ درصد گران شده است، تأكيد كرد: ما نمي توانيم تعرفه ها را بالا ببريم، زيرا در اين صورت مراجعه كننده نخواهيم داشت اما گراني مواد و تجهيزات ارتودنسي تأثير زيادي در افزايش هزينه ها دارد.

همچنين كاظم دالايي دبير علمي سومين سمپوزيوم انجمن ارتودنسي ايران به تشريح شاخص هاي بهداشتي دهان و دندان در كشور پرداخت و گفت: شاخص DMF بر اساس سن افراد ۱۲ سال سنجيده مي شود و اين شاخص هر چند در سال هاي اخير تا حدودي بهبود يافته است اما همچنان وضعيت مطلوبي در سلامت دهان و دندان ايراني ها شاهد نيستيم.

به گفته وي، شاخص DMF در افراد ۱۲ ساله از ۲.۲ به ۲ رسيده است، يعني اينكه يك فرد ۱۲ ساله دو دندان پركرده، پوسيده يا كشيده شده دارد.

دالايي تأكيد كرد: اين شاخص در بالغين بسيار بالاتر است، از همين رو ما همچنان بايد بر روي بهبود بهداشت دهان و دندان مردم كار كنيم.

وي با اعلام اينكه داشتن دندان هاي سالم مقدمه درمان ارتودنسي است، افزود: بخشي از كارهاي ارتودنسي جنبه درماني دارد و فقط بابت زيبايي نيست.

دالايي تأكيد كرد: اگر بيمه ها به جنبه هاي روانشناختي زيبايي توجه كنند، مي توانند خدمات ارتودنسي را تحت پوشش قرار دهند.  /مهر

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۴۶:۱۳ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

سي و پنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران با برگزاري آيين اختتاميه در برج ميلاد به كار خود پايان مي‌دهد.

پايگاه خبري تحليلي

برج ميلاد،آخرين ايستگاه جشنواره فيلم كوتاه تهران
گروه هنري پايشگر- سي و پنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران با برگزاري آيين اختتاميه در برج ميلاد به كار خود پايان مي‌دهد. 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر به نقل ازمهر، مراسم اختتاميه سي و پنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران عصر امروز ۲۲ آبان ماه با حضور هنرمندان عرصه فيلم كوتاه و بلند و مسئولان سينمايي در سالن همايش‌هاي برج ميلاد در حال برگزاري است.

اين مراسم از دقايقي قبل با تلاوت قرآن مجيد و پخش سرود جمهوري اسلامي آغاز شد.

محمدمهدي حيدريان رييس سازمان سينمايي، عليرضا رضاداد مشاور ارشد سازمان سينمايي، ابراهيم داروغه‌زاده، معاون ارزشيابي و نظارت سينما و دبير جشنواره ملي فيلم فجر، حبيب ايل بيگي قائم‌مقام بنياد سينمايي فارابي و سيدصادق موسوي مديرعامل انجمن سينماي جوانان و دبير جشنواره فيلم كوتاه تهران از مديران سينمايي حاضران در اين مراسم هستند.

سيد صادق موسوي دبير سي‌وپنجمين جشنواره فيلم كوتاه تهران در آغاز اين مراسم در سخناني ضمن خيرمقدم به مهمانان و فيلمسازان فعال در حوزه فيلم كوتاه گفت: بايد از خداي مهربان تشكر كنم كه به من توفيق داد خدمتگزار شما باشم. تصميم گرفته‌ام هيچ گزارشي امشب ندهم چراكه همه را خودتان مي‌دانيد. خودتان حال و هواي اين ايام را ديديد و بركت اين جشنواره شماييد.

وي افزود: قبل از هرچيزي به مهمانان خارجي خيرمقدم مي‌گويم كه از اقصي نقاط دنيا به اينجا آمده‌اند. علاوه‌بر اين مي‌خواهم از فيلمسازان جوان كشورمان كه با حداكثر استعداد و حداقل امكانات سال گذشته نام ايران را بلند آوازه كرده‌اند، از مخاطبان اين جشنواره كه با اشتياق فراوان اين محفل را گرم نگه داشته‌اند، از هيات‌هاي انتخاب در بخش‌هاي مختلف، از دوستان انجمن ايسفا، از همكارانم در انجمن سينماي جوانان، از خانه كتاب، اهالي رسانه و … تشكر مي‌كنم كه ما را در برگزاري اين جشنواره ياري كرده‌اند.

موسوي در ادامه گفت: جشنواره فيلم كوتاه تهران بدون ادعا مهم‌ترين جشنواره خاورميانه است و اعتبار خود را به خاطر توانايي‌هاي هنري و فني به دست آورده است. مهتر از همه ما مي‌گوييم در منطقه اين ايران است كه صنعت سينما را دارد.

وي سپس بااشاره ضمني به خداحافظي رئيس فعلي سازمان سينمايي در آينده نزديك به دليل اجرايي شدن قانون منع به‌كارگيري بازنشستگان، گفت: احتمالا اين آخرين جشنواره‌اي است كه حيدريان به عنوان رييس سازمان سينمايي در آن حضور دارد اما حتما در جشنواره‌هاي ديگر از توان او استفاده مي‌كنيم. از او تشكر مي‌كنم و با وجود اينكه در ابتدا من را نمي‌شناخت و آقاي ايوبي رييس پيشين من را منصوب كرده بود، اين همكاري را ادامه داد. در اين ۲ سال از آقاي حيدريان خيلي چيزها آموختم كه براي مثال صبر و حوصله يكي از مواردي بود كه او به من آموخت و از اين بابت از او تشكر مي‌كنم.

پس از اين صحبت‌ها نوبت به محمدمهدي حيدريان رئيس سازمان سينمايي رسيد كه روي سن اختتاميه جشنواره سي‌وهفتم فيلم كوتاه حاضر شد و در سخناني كوتاه گفت: ابتدا از ابراز لطف آقاي موسوي و از حضور شما تشكر مي‌كنم. من اولين فيلم كوتاهم را در سال ۵۹ ساختم. خوشحالم در اين عرصه ماندم تا شاهد اين فرهنگ و تمدن و استمرار اين حركت باشم.

وي در ادامه خطاب به فيلمسازان و هنرمندان حاضر در مراسم افزود: با شما نبايد نگران حيات فرهنگي كشور بود. بدون شما و بدون كساني كه بتوانند با تصوير با دنيا حرف بزنند بايد نگران كشور بود. با شما كسي نمي‌تواند ايران را منزوي كند و ايران را نديده بگيرد.

حيدريان در پايان گفت: روز گذشته آقاي صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به جمع شما آمده بود و بسيار خوشحال بود. به هر حال شما همواره دليل و باعث ماندن، ديده شدن و سرافرازي بوده‌ايد. براي شما آرزوي توفيق روزافزون مي‌كنم.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۹:۱۰ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ][ ۱۷ ][ ۱۸ ][ ۱۹ ][ ۲۰ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 604
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب