معرفي مطالب جالب با لينك منبع
معرفي مطالب جالب با لينك منبع

 

اكثر وبسايت ها براي توسعه كسب و عمل خويش , شناخته شدن خوب تر و كار هاي بيشتر در متعدد عضو مي‌باشند . امروزه شبكه‌هاي‌مردمي محل تجمع بخش اعظم ما جهت رابطه نزديك و همگي جانبه هست .

طراحي سايت در مشهد

نمايش آيكون هاي شبكه‌هاي‌عمومي در صفحه هاي اينترنت هم يكي خط مش هايي است كه يوزرها بتوانند مطالب و صفحه ها وب سايت مارا در آنان به اشتراك بگذارند .

اين نكته مضاعف قابل توجهي است كه معمولا وبسايت هاي فرنگي اهميت فراواني به آن مي دهند . ولي مديران سايت هاي اهل ايران دقت كمتري به آن مي نمايند .سئو در مشهد

نمايش آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس به يوزرها در وب سايت قادر است به وسيله راه و روش هاي متعددي قابل اجرا باشد كه قصد داريم روز جاري به معرفي يكي آن‌ها بپردازيم .

آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس با Social Share Buttons by Supsystic

social share icons - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

درين متن از هميار وردپرس قصد داريم تا پلاگين اي فراوان ماهر جهت نمايش آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس به شما معرفي كنيم كه ميتوانيد به راحتي و با يك‌سري دقيقه وقت اين آيكون ها را در تارنما خويش به نمايش بگذاريد .

نكته!!! احتمال دارد قالب وب سايت شما اين آيكون ها را داشته باشد و نياز به فعال كردن و نمايش آنان در تارنما ميباشد كه در‌اين حالت سفارش ميكنيم از چنين پلاگين هايي استفاده نكنيد .

نصب و فعال سازي پلاگين

براي آغاز فعاليت ابتدا پلاگين را اخذ نموده و از بخش پلاگين هاي وب سايت خويش آن را نصب نماييد . پس از نصب در بخش پيكربندي پيشخوان تارنما وردپرسي چكيده با تيتر Social Share by Supsystic براي نمايش آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس تاسيس شده است .

اضافه كردن فرم تازه

add new - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

بر روي آيتم ي add new كليك فرماييد تا اولي ليست آيكون هاي كانال اجتماعي را ساخت كنيم .

choose buttons - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

درين ورقه ابتدا مي بايست در نصيب بالا در فيلد Project Name اسم پروژه , يعني ليست آيكون هاي كانال ي اجماعي را وارد كنيم .

در نصيب زيرين نيز به گزينش يكي تيم استايل هاي فراهم مي‌پردازيم كه او‌لين ليست براي ما گزينش شده‌است و نمي توانيم ليست ديگري را گزينش كنيم به اين دليل كه مرتبط با ورژن ي پرميوم پلاگين هستند .

در غايت براي رفتن به پيكربندي پروژه ي خودمان بر روي آيتم Create كليك ميكنيم .

بعد با ورقه پاپ آپ همانند تصوير زير مواجه مي شويم :

create - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

در‌اين كاغذ ي پاپ آپ نيز كه تماما مشخص و معلوم است مي بايست آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس كه مورد نظرمان مي‌باشد را گزينش كنيم .

پس از تعيين نيز براي ادامه ي فعاليت بر روي آيتم ي Create كليك نماييد . در غايت با ورقه اي مواجه مي شويم كه پيكربندي كلي و جزئي پلاگين را ميتوانيم آنجا مشاهده كنيم .

اين پلاگين دارنده ۳ تب منقطع هست كه بيشتر بخش هاي آن مجاني مي باشند كه به معرفي آنان مي‌پردازيم .

تب Main

main - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

اين تب حياتي پيكربندي پلاگين ميباشد .

بخش Show at next pages

Show everywhere : اين آيتم مرتبط با نمايش آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس در همگي صفحه ها وب سايت ميباشد .

Homepage only : اين آيتم نيز صرفا براي نمايش آيكون ها در كاغذ ي كليدي مي‌باشد .

Hide on home page : برعكس مورد بالا با اين مورد انتخاب ميكنيد كه آيكون ها در همه صفحه ها تارنما به جز ورقه ي مهم نمايش داده شوند .

Show on next posts / pages / post types : نمايش آيكون ها در برگه/نوشته هاي خاص .

Don ’ t show on next pages / posts : نمايش ندادن آيكون ها در برگه/نوشته هايي كه با اين مورد انتخاب مي‌كنيد .

Hide on mobile devices : نهفته كردن اين آيكون ها در صورت ورود استفاده كننده با موبايل در وب سايت .

Show Only on Mobile Devices : نمايش آيكون ها صرفا در تلفن همراه گوشي .

بخش Where to show

درين بخش مي بايست انتخاب نمائيد كه آيكون هاي شبكه‌هاي‌مردمي شما در چه جزو وبسايت نمايش داده شود! مثلا ما ميخواهيم اين آيكون ها را در ابزارك هاي تارنما نمايش دهيم . البته به معرفي قسمت هاي ديگر هم ميپردازيم .

Sidebar : مي‌توانيد آيكون ها را فقط در ستون كناري از وبسايت خويش كه قادر است بالا , زير , چپ و يا اين كه راست باشد نمايش دهيد .

Content : با اين مورد نيز مي‌توانيد آيكون ها را در محتواي تارنما خويش قرار دهيد كه با آيتم ي زير تيم ي آن ميتوانيد گذشته از محتوا يا اين كه پس از محتوا آنان‌را قرار دهيد .

Align buttons on content page : دكورا سيون ليست آيكون ها را نيز ميتوانيد با اين مورد به چپ , ميانه و يا اين كه راست تغيير‌و تحول دهيد .

Widget : گفته بوديم كه ميخواهيم ليست آيكون ها را در ابزارك هاي تارنما نمايش دهيم كه مي بايست در‌اين نصيب اين مورد را فعال كنيم .

نكته : در صورتي‌كه كه آيتم بالا را فعال فرمائيد براي شما در ابزارك هاي وبسايت يك ابزارك تازه براي انجام اين عمل توليد ميگردد در غير اين صورت ابزارك متبوع براي افزودن آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس در بخش ابزارك هاي وبسايت جان دار نمي باشد!

Shortcode or PHP code : با فعال كردن اين مورد نيز ميتوانيد شورت كد وكد پي اچ پي را جهت نمايش آيكون ها در بخش هاي گوناگون وب سايت داشته باشيد .

بخش Networks to show

در‌اين نصيب مي‌توانيد براي هريك اسم تيتر و… داشته باشد .

Button Text : نوشته دكمه ي اشتراك را ميتوانيد درين نصيب قرار دهيد .

Title : تيتر هر كانال اجتماعي را نيز در‌اين نصيب ميتوانيد وارد نماييد .

Image : مي‌توانيد به جاي آيكون از تصاوير مناسب خويش استفاده نماييد .

Tooltip* : نوشته تولتيپ را نيز ميتوانيد در‌اين نصيب وارد نمائيد .

Tooltip* چيست؟

تولتيب ها به عبارتي نوشته هايي مي‌باشند كه با رفتن مأوس بر روي يك نوشته يا اين كه المان در ورقه ي اينترنت نمايش داده ميشود كه مي‌توانند به هر شكلي باشند .

تب Design

design - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

در تب كه تماما مشخص و معلوم است بايستي استايل دكمه هاي خويش را گزينش نمائيد .

آيتم هاي سمت راست را نيز به ترتيب معرفي ميكنيم :

مورد اوليه مرتبط با اضافه كردن فاصه بين دكمه ها جهت جدا سازي و نمايش خوبتر آنان مي‌باشد وگزينه ي آن‌گاه نيز سايز دكمه ها را مي‌توانيد مشخص و معلوم نماييد .

جهت نمايش شمارشگر ي تعداد اشتراك نيز مي بايست آيتم بعدي را فعال نمائيد و مي‌توانيد با مورد ي آن‌گاه نيز يك ميزان براي پس از هر توشه اشتراك انتخاب نمائيد .

مورد ي آنگاه نيز مرتبط با تعداد شمار اشتراكات ميباشد كه ميتوانيد آن را در هر كاغذ يا اين كه تمام صفحه هاي نمايش دهيد .

براي استفاده از شماره هاي كوچك نيز ميتوانيد آيتم آن گاه را فعال فرمائيد براي مثال به جاي نمايش ۱۰۰۰ قادر است ۱K را نمايش دهد .

با مورد ي بعدي نيز مي توان سايه براي آيكون ها داشت .

در نصيب پايان نيز به ترتيب براي كارتون دكمه و آيكون آن مي‌باشد كه ميتوانيد افكت مطلوب را در حين هاور شدن ( رفت مأوس بر روي دكمه ) قرار دهيد .

تب Statistic

statistic - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

شرايط كلي تعداد اشتراكات , تعداد نمايش و… را مي‌توانيد در‌اين برگه ملاحظه كنيد . پيكربندي پلاگين به پايان رسيدند , هم اكنون ميتوانيم در خروجي فيض عمل را مشاهده كنيم .

نمايش خروجي

همان گونه كه قصد داشتيم ميخواهيم آيكون ها را به بخش ابزارك هاي وب سايت خودمان بيشتر كنيم و تيك استفاده از آيكون ها در ابزارك را نيز با نيز در پيكربندي پلاگين زده ايم , پس توقع داريم كه ابزارك متبوع ما در بخش ابزارك ها باشد .

widgets - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

به ابزارك هاي وب سايت مي‌رويم , همانگونه كه مشاهده مي‌كنيد ابزارك جديدي براي ما تاسيس شده است كه آن را به ستون مطلوب وب سايت خودمان بيش تر ميكنيم .

فيض را در خروجي مشاهده مي‌كنيم :

result - آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس

همانگونه كه مشاهده مي‌كنيد در سايد توشه وب سايت آيكون هاي كانال اجتماعي در وردپرس نمايش داده شده‌است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۷:۴۳ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت در مشهد

در همه اوقات فراگيري يكي مهم‌ترين موادسازنده هر جامعه اي را تشكيل ميدهد . از اين رو در عصر حاضر ادغام فراگيري و تكنولوژي هاي روز موجب ساخت روش هاي نوين آموزشي شده‌است .

اينك كماكان روش هاي سنتي جهت توليد فراگيري مطرح مي‌باشند و در كنار آنها روش هاي مختلفي تحت عنوان روش هاي نوين آموزشي در جامعه بوجود آمده اند .

به سوي ساخت يادگرفتن هاي نوين روش هاي مختلفي موجود هست كه به‌دنبال عملكرد ميكنيم به خصوصيت هاي بعضي از آنها پرداخته و در واقع همگي> روش ها را به صورت جامع معرفي نماييم .

فراگيري هاي تازه كه امروزه دوچندان كاربردي ميباشند به دو نوع اكثر تقسيم مي‌شوند . يكي يادگرفتن هايي كه به طور آفلاين قابليت و امكان اجرا دارا‌هستند و يادگرفتن هاي مجموعه دوم فراگيري هايي ميباشند كه زير اينترنت اجرا مي گردند .

درين پروپوزال همت شده روش هايي كه نسبتاً از حيث جور پياده سازي مشابه به نيز مي‌باشند معرفي گردند .

سئو در مشهد

روش اوليه :

يادگرفتن هاي HTML :

اين نوع يادگرفتن ها در درون يك پوشه HTML ساخت ميشوند . استفاده بيشتراين جور از فراگيري ها در تارنما هاي آموزشي است . ولي در سيستم برهان ويندوز هم مي توان از آن‌ها استفاده نمود .

مبنا اين مدل يادگرفتن ها نوشته است . درين دسته يادگرفتن ها بيشتر روي نوشته فعاليت مي گردد و در واقع نمايش آموزشي آن از روش جملا‌ت آموزشي تهيه و تنظيم شده‌است . در جاهايي كه نياز باشد از تصاوير در كنار نوشته استفاده مي گردد . به جزو نوشته و عكس قابليت و امكان افزودن صداهاي ويژه و فيلم هاي تكميلي نيز در‌اين فراگيري ها موجود هست . همينطور مي‌توانيم از تصاوير متحرك گيف و پوشه هاي فلش نيز در ساختار آموزشي آن استفاده نماييم . خصوصيت اين يادگرفتن ها اين است كه در همه سيستم ها و سيستم ادله ها قابليت و امكان نمايش آنها موجود است و چه بسا به راحتي مي توان خروجي آن را بر روي تلفن همراه هاي موبايل و تبلت ها اجرا نمود .

تجهيزات تازه مثل استفاده از كتابخانه هاي جي كوئري و ديگر كتابخانه هاي جاوا اسكريپت مي‌تواند امداد شاياني به متحرك نمودن صفحه ها كند . همينطور با استفاده از جاوا اسكريپت مي توان قسمت هاي تمرين و تعاملي را درين يادگرفتن ها گنجاند .

با كليه تجهيزات ذكر شده گشوده نيز مي بايست اظهار كرد كه‌اين روش نسبتاً يك روش سابق براي توليد فراگيري هاي قابل انعطاف افزاري است . ولي سرعت بالاي ساخت اين دسته يادگرفتن ها موجب شده تا بعضي از سايت ها و بعضا از موسسه ها براي ساخت يادگرفتن هاي خويش از اين روش استفاده كنند .

روش دوم :

فيلم هاي آموزشي :

اين روش بيشتر در يادگرفتن هاي تخصصي مورد استفاده قرار مي‌گيرد . يك‌سري روش براي توليد اين مدل يادگرفتن ها موجود هست . بعضي اوقات از طريق فيلم برداري استفاده ميشود و گه گاه نيز از طريق تصاحب كردن فيلم از صفحه هاي اپليكيشن كه در واقع صرفا براي ساخت يادگرفتن قابل انعطاف افزارها مي توان از طريق دوم استفاده كرد .

فيلم مهم‌ترين بخش اين دسته يادگرفتن هاست . در خلال فيلم صداي گوينده و افكت هاي چهره يي ميتواند ياري شاياني به خوب تر شدن آنها نمايد . همينطور مي توان قسمت هاي تعاملي در فيلم در لحاظ گرفت و با استفاده از آن‌ها اختيار تكان در بخشها را به استفاده كننده سپرد . اين فراگيري ها معمولا با سرعت ميانگين ايجاد ميشوند و براي ساخت آنان معمولا امكانات ميانگين صعودي نياز است .

معمولا حجم اين دسته يادگرفتن ها بالا بوده و خيلي براي استفاده در سايت ها دلخواه نيستند البته براي سي دي هاي مالتي مدياي آموزشي قادر است مورد قابل قبولي باشد .

فيلم هاي مشابه سازي شده تعاملي :

بعضي ديگر از فيلم ها كه بيشتر در فراگيري هاي قابل انعطاف افزارها مي توان از آن‌ها استفاده كرد يادگرفتن هاي مشابه سازي شده مي باشند . اين جور يادگرفتن ها در واقع محيط قابل انعطاف افزاري كه قرار است يادگرفتن داده شود را به طور مشابه سازي شده مهيا مي نمايند و با داشتن يك نمايش به طور كامل تعاملي به يوزرها امداد مي نمايند تا بتوانند در يك مراحل دلخواه آموزشي همگي قسمت هاي اپليكيشن را ياد بگيرند .

معمولا زمان و هزينه ساخت اين دسته يادگرفتن ها فراوان است البته از آنجايي كه به طور تماما تعاملي ساخته مي‌شوند ميتوانند ياري موثري براي آموزش علم آموزان داشته باشند . يكي خصوصيت هاي مثبت اين جور يادگرفتن ها استفاده همگي جانبه از صدا و نوشته و فيلم و عكس در يك پوشه است . اين فولدر ها را مي شود به صورت تكه تكه ساخت كه بتوان از آن‌ها بر روي سايت ها استفاده نمود .

همينطور مي توان با استفاده از قابل انعطاف افزارهاي ساخت مالتي مديا اين نوع فيلم هاي مشابه سازي شده را به طور يك سي دي مالتي مديا كه قابليت و امكان اجرا به طور آفلاين داشته باشند ساخت .

صدا و نوشته نمايش آموزشي از مهم ترين قسمت هاي اين مدل يادگرفتن ها مي‌باشند و تعامل جزو جدانشدني اين دسته يادگرفتن هاست . اكنون ايجاد اينگونه فراگيري ها بيشتر براي سي دي هاي مالتي مديا مورد استفاده قرار ميگيرد اما به طور آنلاين نيز مي توان از اين يادگرفتن ها استفاده نمود .

كارتن هاي بي آلايش و دو بعدي :

يكي ديگر از طريق هاي آموزشي براي توليد سي دي هاي آموزشي و محتواي آنلاين ساخت برنامه خردسالان هاي دوبعدي معمولي هست . در‌اين روش تنها نوشته و عكس به طور سينك شده مهيا مي‌شود . اين فراگيري ها بيشتر براي ساخت دروسي كه نياز به توضيحات بيشتر دارا هستند مورد استفاده قرار مي‌گيرد . دروس تئوري كه نياز به نمايش عكس متعددي ندارند را مي شود به صورت بي آلايش با اين روش ساخت .

اين روش كمترين هزينه ايجاد را خواهد داشت و سرعت ساخت اين گونه يادگرفتن ها فراوان بالاست . اين فراگيري ها داري برنامه كودكان ميباشند البته از تجهيزات صوتي و چهره يي صرفا از نوشته و صدا استفاده مي‌شود و در جاهاي خاصي عكس ها نيز در كنار فعاليت قرار ميگيرند .

اين مدل يادگرفتن ها بيشتر براي وبسايت ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند البته در صورت نياز مي توان با كنار نيز قرار دادن اين يادگرفتن ها سي دي هاي مالتي مديا را هم ساخت نمود .

برنامه خردسالان هاي ميانگين :

يادگرفتن هاي معمولي مدام كاربردي نيستند و نياز مي‌باشد برنامه كودكان هايي كه يه اندازه بيشتر روي آنان فعاليت شده را ساخت نماييم . اين جور يادگرفتن ها در واقع بر شالوده نوشته و صدا ساخته ميگردند و نظير روش گذشته مي باشند البته از جهت افكت هاي انيميشني و تعداد تصاوير متحرك نسبت به روش قبل دوچندان بي نياز خيس مي باشند .

درين يادگرفتن ها از صداهاي جانبي نيز استفاده م ميگردد و در مواقعي كه نياز باشد برنامه كودك هاي دستي بي آلايش نيز براي آبجكت ها توليد مي گردد . همينطور تعامل هاي بي آلايش درين نوع يادگرفتن افزوده شده تا يه خرده از بي آبي فراگيري جلوگيري شود .

اين مسئله نيز نظير مورد قبل بيشتر بر روي وبسايت هاي آموزشي بارگزاري ميگردد اما در صورت نياز مي توان از آن بر روي سي دي هاي مالتي مديا هم استفاده نمود .

هزينه ساخت درين دسته فراگيري ها معمولا دلخواه بوده و زمان ساخت آن هم با دقت به خروجي حاصله مطلوب به لحاظ ميرسد . معمولا فراگيري هاي زير اينترنت اكنون از اين روش استفاده مي نمايند .

يادگرفتن هاي انيميشني ماهر – تعاملي :

در‌اين روش تعامل صحبت نخستين را مي‌زند . در واقع سناريوي آموزشي بر اساس تعامل متن مي‌شود . صدا و نوشته , تصاوير و برنامه كودك ها و همينطور افكت هاي صوتي و چهره‌اي همگي و كليه در‌اين فراگيري ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد .

البته بخش اكثر درين فراگيري ها رابطه با استفاده كننده و سرگرم كردن آنها با يادگرفتن هست . يادگرفتن به‌اين روش يكي‌از موثرترين يادگرفتن ها را حاصل ميشود .

اكنون يكي‌از كاربردي ترين روش هاي آموزشي زير اينترنت و ويندوز بوده و علي رغم زمان و هزينه نسبتا بالا مورد اعتنا اداره ها و مركز ها آموزشي قرار گرفته است .

انگيزه فراگيري يادگيري است و حصول يادگيري به غير از با تمرين و تكرار ممكن نيست . در فيض مي توان اعلام‌كرد يكي كاربردي ترين روش هاي آموزشي همين روش ميباشد 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۰:۰۶ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

طراحي سايت در مشهد

يه سيستم مدير محتواي عالي . بيشتراز 1 ميليون استفاده كننده از سراسر دنيا دروپال رو براي ساخت وبسايتشون گزينش كردند . براي اين كه باصرفه سازي ( سئوي ) سايتي كه با سيستم رئيس محتوايي نظير دروپال تشكيل شده رو بتونيم به حداكثر برسونيم , مي بايست وبسايت با پيكربندي قابل قبولي تنظيمات شده باشه . اذن بديد باهم نگاهي به پروسه حساس باصرفه سازي يه وب سايت دروپالي كه نو نصب شده بندازيم .

با صرفه سازي دروپال براي سئو 

اينترنت سايتي كه با دروپال درست شده , به صورت پيش فرض خيلي با سئو سازگار نيست و صاحب وبسايت مي بايست يه محرمانه ماژول هاي اختصاصي سئو روي اينترنت سايتش نصب كنه تا با صرفه سازي جستجوي سايتش رو ارتقاء بده . اعم از اين ماژولها ميتونيم به‌اين مورد ها اشاره كنيم : 

1 - كارتونو با Pathauto Module استارت فرمائيد و URLها رو آراسته فرمائيد . با اين ماژول ميتونيد كليدواژه هايي رو كه تو نشاني صفحاتتون بين , خودتون بر طبق تيتر ورقه , در دست گرفتن فرمائيد . 

2 - از Metatag Module استفاده نمائيد . اين ماژول براي متاتگ­هاي دابلين روشن دل , توئيتر كارت , اپن گراف و تنظيمات توسعه يافته HTML كه براي صفحه ها نتايج موتورهاي كاوش و شبكه‌هاي‌اجتماعي به برنامه كودك در ميان , ضروريند . 

3 - با استفاده از Google PageSpeed سايتتونو آزمايش فرماييد . در چارچوب دستورالعملي كه تو اين پست داده ميشه , وب سايت دروپالتونو تهيه و تنظيم و همت صفحه هاي اينترنت تونو ارتقاء بديد و آن گاه سود رو با اين ابزار آزمايش نمائيد . 

4 - از Advanced Aggregation Module ( AdvAgg ) استفاده نماييد . اين ماژول امداد مي­كنه جاوااسكريپت و CSS فشرده بشن و سرعت صفحه هاي فراتر بره . 

با نصب اين ماژولها و تنظيمات ظريف پيكربندي , سيستم متغيرهاي هسته دروپال , متاتگهاي پيچيده و مؤثري براي محتواي ديناميكي سايتتون ايجاد ميكنه و ديگه نيازي نيست خودتون به طور دستي داده ها هر ورقه رو وارد نماييد . مخصوصا با نصب AdvAgg , صفحه هاي دروپال مدام از امتحان هاي Google PageSpeed سربلند خارج بين .

URLهاي تر و تميز 

موقع نصب دروپال 7 , CMS به صورت خودكار يه آزمايش اجرا ميكنه تا ببينه سرور از URLهاي تر و تميز پشتيباني ميكنه يا اين كه خير . زيرا پلاگين mod - rewrite آپاچي در دسترسه و اگه سرور پشتيباني كنه , اجرا ميشه و URLها رو آراسته مي­كنه . به عنوان مثال ? q= كه پس از نام دامنه ظواهر مي­شه از URLها حذف مي­شن . براي داشتن URL هاي تر و تميز ميتونيد با استفاده از ماژول Pathauto كليدواژه هايي كه در نشاني صفحه هاي در ميان رو مبتني بر تيتر برگه , فردي سازي نمائيد . اين كليدواژه ها براي الگوريتم مرتبه بندي صفحه ها در گوگل , ترازو مهمي محسوب مي­شن و ازشون براي گونه بندي محتواي صفحه هاي روي كاغذ نتايج موتور كاوش استفاده ميشه . 

نكته : سايتهايي كه روي هاست اشتراكي سازه گرديده اند و تو آزمايش URL تر و تميز رد مي­شن , ميتونن RewriteBase / رو به فولدر . htaccess طولاني تر نمايند . 

صرفا تفاوتي دروپال 8 با دروپال 7 اينه كه URL تر و تميز به صورت پيشفرض در مراحل نصب فعال ميشه و از بخش ادمين نيز نميشه غيرفعالش كرد . توجه فرماييد كه تروتميز كردن URLها نقطه آغاز باصرفه سازي همت سئوي تارنما دروپاله .

تنظيمات Pathauto Module براي سئو 

نصب ماژولهايPathauto , متاتگ و AdvAgg از يه استاندارد تبعيت مي­كنه : فايلهارو از Drupal . org دانلود فرمائيد , فايلهاي زيپ رو از موقعيت فشرده بيرون فرمائيد و روي سرور در فولدر sites>all>modules آپلود نمائيد و يا اين كه ميتونيد با استفاده از Drush با فرمان line نصبشون فرمائيد . درحال حاضر به نصيب رئيس بريد و پرميشن ها رو آناليز نمائيد . ( نكته : متاتگ ها به دو ماژول Token و CTools احتياج دارا هستند ) . 

نكته : از ماژول Pathauto براي سازماندهي محتوا براي برنامه نويسي تارنما نيز ميشه استفاده كرد . مانند زماني كه مي‌خواهيد پاراگراف­ها رو مبني بر دسته محتوا روي ورقه بذاريد . 

براي عمل با اين ماژول صرفا به تعدادي تا چيز مي بايست اعتنا فرماييد و بعدش ديگه ماژول به صورت خودكار URL ها رو با اعتنا به عنا وين صفحه هاي با سئو سازگار ميكنه . زيرا عنا وين صفحه ها از لحاظ كليدواژه هاي اون برگه بي نياز مي‌باشند , شايسته ترين ترازو براي رابطه محتوا با مقاله سرچ شده به حساب در بين . به نصيب تنظيمات Pathauto بريد و پيكربندي پيشفرض رو بخونيد و تمامي متغيرهاي برنامه رو با استفاده از كليدواژه ها تنظيمات فرمائيد .

تنظيمات ماژول متاتگ 

مهم ترين پيكربندي مربوط به تيتر كاغذ , استاندارد سازي URLها و توصيفات در دروپال 7 و 8 همين قسمته . اين متاتگ­ها گزينش مي­كنند براي هر ورقه , كدوم نوشته در صفحه هاي نتايج گوگل يا اين كه بقيه موتورهاي كاوش نمايش داده بشن . ميتونيد توصيفات برگه رو براي همگي صفحه ها تارنما يكسان بنويسيد اما اگه براي هر ورقه يك متاتگ جدا متن بشه , كارايي بهتري در صفحه هاي نتايج داره . بايستي متاتگ رو بر پايه ي خلاصه محتواي ورقه بنويسيد . 

ماژول متاتگ ميتونه با بخش ايده ها مخلوط بشه , همينطور ميتونيد توصيفات كاغذ رو مبتني بر مدل محتوا تهيه و تنظيم نمائيد . شايسته ترين فعاليت اينه كه توصيفات ورقه رو براي كاغذ حياتي وبسايت و صفحه ها فرود بطور دستي تنظيمات نماييد و سپس با استفاده از متغيرهاي سيستمها تهيه فرمائيد كه براي محتواي ديناميك , خودكار متن بشه . با اين ماژول ميتونيد آيكون ها و فاويكن ها رو فردي سازي فرمائيد .

دروپال و تستهاي Google PageSpeed 

براي آزمايش سعي وبسايت دروپالي تون شايسته ترين عمل اينه كه از ابزار Google PageSpeed استفاده فرمائيد و مشاهده كنيد گوگل از همت سايتتون راضيه يا اين كه خير . هيچي نباشه , با صرفه سازي سئو قبلي از هر چيزي با صرفه سازي براي گوگله! 

معيارهايي كه PageSpeed گوگل در لحاظ مي­گيره , علاوه بر متاتگ­هاي HTML , مشتمل بر سرعت بار گذاري برگه , اندازه متني كه زير مرورگر نمايش داده ميشه , معيارهاي خوانايي روي گوشي , فشرده سازي تصاوير و فشرده سازي جاوااسكريپت و CSS ميشه . تگ­هاي دابلين روشن دل براي طبقه بندي از داده ها مفهومي توسعه يافته استفاده مي كنند , ولي متاتگ­هاس نو ميتونن براي در اختيار گرفتن آيكون­هايي كه روي تلفن همراه با وب سايت نمايش داده ميشن و براي فاويكن ها بكار برن . 

برخي از مساله Google PageSpeed به محيط سرور مربوط ميشه ; براي مثال زمان پاسخگويي سرور DNS و هاست . بخاطر همين مدام مي بايست يه هاست عالي براي تارنما دروپالي گزينش فرماييد . اگه از اهل حرفه بپرسيد , خيلي­ها هاست داركوب رو براي ميزباني وب سايت دروپالي سفارش مي­كنند . 

معيارهاي با اهميت كه Google PageSpeed در لحاظ مي­گيره عبارتند از :

زمان او‌لين بار گذاري ورقه و زمان پاسخگويي سرور 

استفاده از جاوااسكريپت , CSS و HTML فشرده 

حق تقدم بندي محتواي قابل رؤيت روي تلفن همراه و مرورگرهاي متعدد 

استفاده از كش مرورگر در صفحه ها اينترنت 

ميتونيد براي فشرده سازي خوب تر تصاوير . jpg و . png از Riot استفاده نمائيد . Riot فايلها رو طوري با صرفه ميكنه كه سرعت برگه موقع ذخيره سازي فايهاي تصوير براي اينترنت از فوتوشاپ خوب تر باشه . اگه مي­خواهيد كش صفحاتتون نسبت به چيزي كه خودِ دروپال ارائه مي­ده پيشرفته­تر باشه از ماژول Views Content Cache , Boost يا اين كه به جاش از روش­هاي APC , Memcache و Varnish استفاده نمائيد .

جمع آوري توسعه يافته جاوااسكريپت و CSS 

استفاده از ماژول AdvAgg در دروپال نيز بي آلايش است و نيز استاندارد , ولي پيكربندي متعددي داره كه ميتونه در كنار با صرفه سازي سيستم مدير محتوا ( CMS ) به كارايي خوبتر وبسايت در Google PageSpeed امداد كنه . ماژول AdvAgg نميذاره جاوااسكريپت و CSS در هسته دروپال بطور معمول جمع آوري بشن . ميتونيد از بخش مدير CMS , از نصيب Performance بهش دسترسي داشته باشيد . 

مهم‌ترين قسمتهاي ماژول AdvAgg دربرگيرنده تنظيماتي است براي

فشرده سازي جاوااسكريپت و CSS 

پلاگين هاي فشرده سازي ديگر 

برنامه هاي كاربردي 

اين تغييرات رو عوض فرمائيد و هر توشه آزمايش فرمائيد و برخورد بگيريد تا ملاحظه كنيد چه تركيبي شايسته ترين اثر رو روي سرعت صفحه ها سايتتون ميذاره . 

روش ديگه استفاده از ماژول Speedy است . اين ماژول ياري مي كنه تا فايلهاي جاوااسكريپت هسته دروپال رو با ورژن فشرده شده و مطلوب عوض نمائيد . اسپيدي با ماژول AdvAgg نيز خيلي عالي فعاليت مي­كنه , البته بايستي هر توشه كه ورژن هسته دروپال تغيير‌و تحول مي­كنه و پيدايش مي­شه , اين ماژول رو نيز پيدايش فرماييد .

خلاصه و پيشنهادات 

با اين آموزشي كه داده شد , ميتونيد يك وبسايت دروپالي به طور كامل باصرفه سازي شده , همراه با انعطاف پذيري بي نظيري داشته باشيد . برخي از جوانب سرعت كاغذ به سرور بستگي داره , ولي با استفاده از كش ورقه توسعه يافته , بكارگيري دلخواه جاوااسكريپت و CSS و با صرفه سازي فايلهاي تصاوير , ميتونيد بطور چشم­گيري نمره سايتتونو در Google PageSpeed ارتقاء بديد . با استفاده از متاتگ­هاي تعريف ورقه , تغيير‌و تحول ساختار URLها بر طبق كليدواژه هايي كه در تيتر صفحه ها بكار رفته و بكارگيري ماژول­هاي مختلفي كه در‌اين پست نام برده شد , خيال و خاطر خودتونو از با صرفه بودن تنظيمات تارنما دروپالي با موتورهاي كاوش راحت نمائيد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۲:۰۴:۵۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

سئو در مشهد

مخاطبان ديوايس هاي تلفن همراه خواهد بود . بر پايه ي گزارشي موثق استفاده از اين روش تاثير مضاعف ديده گيري بر جايگاه بندي وبسايت داراست . در واقع به ياري ريسپانسيو شما اقبال ارائه مطالب به مخاطبان بيشتري را خواهيد داشت و بدين ترتيب به فيض دلخواه كسب شايسته ترين سكو در موتورهاي جست و جو دست خواهيد يافت . اولي ادله محبوبيت ريسپانسيو كه در ذهن آدم به وجود مي‌آيد حقيقت غيرقابل ديده پوشي ارتقاء روز افزون ديوايس هاي تلفن همراه است . البته موتور جست و جوي هوشمندي نظير گوگل كه توانا به تشخيص جنسيت مخاطب خويش از روي حركات موشواره است قطعاً عوارض برتري براي درجه بندي به ( ريسپانسيو ( دارااست . براي اطلاع از مزاياي بي شمار پباده سازي ( ريسپانسيو ( با ما همراه باشيد . 

گوگل : مدام حق تقدم , رضايت مخاطب است

حقيقتاً سر ماندگاري و موفقيت روز افزون گوگل چيست؟ 

مركز فعاليت گوگل رضايت مخاطب و يوزرها است . اين باور گوگل ستودني است كه مدام حق تقدم را بر روي يوزرها خويش قرار مي‌دهد . بر طبق اصول كاري گوگل در‌صورتي‌كه مدام رضايت استفاده كننده و مشتري خويش را راءس كارتان قرار دهيد نقشه كاري شما خويش به خويش صورت گرفته و شمارا به محبوبيت و حالت حقيقي وواقعي ساماندهي خواهد كرد . مشاهده گرايش مردمان به استفاده از ديوايس هاي تلفن همراه فعاليت مشقت نيست و شما با مدنظر قرار دادن اين داستان درسمت گرايش ريسپانسيو سوق داده شده و پلكان هاي موفقيت را يكي بعداز ديگري طي خواهيد كرد .

درحال حاضر كه تا حدي از اهميت بالاي اين روش پباده سازي با خبر ميباشيد , دست به عمل گرديد . . 

ولي . . آيا تارنما شما آمادگي ريسپانسيو را داراست ؟؟!! با روش امتحان و خطاي گوگل ميتوانيد از آمادگي تارنما خويش ( Mobile - Friendly ) براي آغاز پباده سازي ريسپانسيو باخبر گرديد . همينطور بعد از به وقوع پيوستن اين روش بر روي وبسايت خويش مي‌توانيد با ابزارهاي متنوع آنلاين مو جود , كيفيت Mobile – Friendly بودن وبسايت خويش را در پلت فرم هاي متفاوت بررسي فرماييد . 

هدف هاي مخفي پباده سازي ريسپانسيو . . ! 

ريسپانسيو را مي توان روشي از پباده سازي در حيث گرفت كه تارنما شمارا به صورتي پويا براي نمايش در ديوايس هايي اعم از تلفن همراه , تبلت ها و آيپدها منطبق مي‌دهد . طراحي صفحه ها , پباده سازي هاي ظاهري انعطاف پذير , تعيين سايز و كيفيت مطلوب براي تصاوير و استفاده از نوشته هاي دلخواه قادر است يك ادغام جالب و كارآمد براي حضور وبسايت شما درين ديوايس هاي گوشي آماده آورد . اعتنا داشته باشيد كه همگي سايت ها با موضوعات گوناگون نظير وبسايت هاي آكادمي , دكان هاي آنلاين , آشپزي و سرگرمي و نهايتاً كليه و كليه ميتوانند و چه بسا مي بايست به گرايش ريسپانسيو روي آورند . جذاب است بدانيد كه به كار بستن از نرم افزار هاي موبايلي مانند مرورگرها براي كسب فيض مناسب شما در ناحيه پباده سازي ريسپانسيو به هيچ وجه كفاف نمي دهد . 

تارنما شما بيشتراز چيزي كه تصور ميكنيد در موفقيت اسم تجاري شما اهميت داراست . تك تك كليك ها , بازديدها و كامنت ها بر روي سايت شما در واقع منعكس شدن احساسات يوزرها و مخاطبان مارك شما است .

محبوبيت اپل در پباده سازي ريسپانسيو . . . 

از لهجه طراحان سايت ها بشنويد : بخش اعظمي از صاحبان مارك خواهان پباده سازي ريسپانسيو مطابق با ديوايس هاي كمپاني اپل مي باشند غافل از اين كه اين مارك صرفا 14 در صد از ماركتينگ جهاني را به خويش اختصاص مي‌دهد . اين در حالي است كه سيستم دليل اندرويد 80 درصد بازار را به تسخير در آورده است . ولي با انگيزه مطرح بودن در موضوع پباده سازي وبسايت پيشنهاد مي شود كه تمام سيستم هاي ادله را در حيث بگيريد و قلب مخاطبان خويش با همگي ديوايس ها را فتح نمائيد .

تا به هم اكنون به‌اين نكته دقت نموده ايد كه . . 

نشاني اينترنتي هاي ارسالي شما به يوزرها , در اسمارت فون آنان چه‌طور ظواهر ميگردد ؟ 

در صورتي‌كه تحت عنوان يك طراح تارنما به‌اين نكته دقت نكرده باشيد , احتمالاً در‌اين نشاني اينترنتي ها لوگوي شما به صورت نامناسبي دوچندان بزرگتر از محتواي مهم پست الكرونيكي شما نمايش داده ميشود . اين نكته قادر است يك نقطه ضعف بزرگي براي شما باشد . آيا از يوزرها خويش توقع داريد كه در انتظار نمايش داده شدن محتواي حساس نشاني اينترنتي شما در فضاهاي انتهايي مانيتور ديوايس هوشمندشان بمانند . . ! 

نكات با اهميت موجود است كه براي انطباق آدرس اينترنتي هاي ارسالي شما با ديوايس هاي هوشمند ميتوانيد آن‌ها را به فعاليت ببريد . نكته حساس اعتنا ويژه به سايز متن‌ها , سايز تصاوير و همينطور متناسب بودن اين دو در نشاني اينترنتي است . در‌اين وضعيت شما ميتوانيد از پباده سازي هاي مهيا نظير Emma و يا اين كه MailChimp استفاده فرمائيد . اين الگوها ميتوانند دستيار كمكي شما براي قابل مشاهده شدن محتوايتان در همه ديوايس ها باشد .

به وقوع پيوستن ماركتينگ كليه منظوره . . . 

جذاب است بدانيد كه برندهايي ميباشند كه با اتكا به پباده سازي ريسپانسيو و Mobile – Friendly خويش به لوگوهايي مطرح و پررنگ در ذهن مخاطبان تبديل گرديده اند . براي به وقوع پيوستن چنين ماركتينگ چيره و به اصطلاح كليه منظوره پباده سازي ريسپانسيو را در مركز فعاليت خويش قرار دهيد . بنابراين همواره در معرض مشاهده كرد مخاطبان و يوزرها خويش قرار خواهيد گرفت .

نهايتاً در‌حالتي كه به حضور پيروز اسم تجاري خويش در دنياي ديجيتال اهميت مي دهيد , از نقش انكار ناپذير پباده سازي ريسپانسيو غافل نشويد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۲۴:۴۹ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

طراحي سايت در مشهد

ي سايت اشاره كرديم سايت ها امكان ها و مزاياي دوچندان براي ما توليد كرده اند , همينطور بخش اعظمي از محدوديت ها را براي شغل هاي رسانه ايي از بين برده اند .

مزاياي تارنما

اعم از مزاياي پباده سازي وب سايت , 6 مورد بارز مي‌باشند :

1 - آگهي :

با به‌وجود داخل شدن تارنما ها , ابزار مفيدي براي آگهي در تراز جهاني به‌وجود آمده اند . به نحوي كه خبگزاري هاي داراي شهرت عالم پس از تكثير خبر خويش در وبسايت هاي داراي اسم و رسم خبري قادر است از نشر آن در تمام عالم , ولي به غير از مرز و بوم كره شمالي كه رابطه اينترنتي مردمان آن با عالم به جهت سياست هاي حكومتي جدا مي‌باشد , اطمينان داشته باشند ; آن نيز در كسري از زمان كه چه بسا تفكر كردن به‌اين مسئله در پيشين محال بود .

2 - بازاريابي :

در‌اين دستور صرفا كافي ست ما تارنما خويش را به موتور هاي جست و جو از قبيل google . com معرفي كنيم . همين دستور سبب ساز مي گردد كه با يوزرها با جست و جو راجع به مورد كاري ما كه تارنما ما به آن اشاره دارااست , تارنما مارا پيدا نمايند و با تجارت ما و توليدات ما آشنا شوند . صرفا مي بايست در پباده سازي وب سايت به نكات css و سئو تارنما مان اعتنا نماييم . چون اينكار سبب ميشود كه موتور هاي جست و جو وبسايت مارا در رتبه بالاتري در ليست جست و جوي خويش قرار دهند .

3 - دردسترس بودن :

اين مزيت سبب ساز شده كه ما در هر زمان از شبانه روز و هر جايي كه به وب دسترسي داريم , داده ها خويش را بتوانيم در اختيار يوزرها در اختيار بگذاريم . اصطلاحا بدين مزيت 7 *24 مي‌گويند .

4 - تبليغات :

با وجود خيل‌عظيم يوزرها تارنما ها شايسته ترين مكان براي انجام تبليغات مي‌باشند . چنانچه كه تارنما ما دارنده بازديد كننده متعددي باشد , مسلما به خاطر اين داستان شركتهاي متفاوت در اين باره به شما براي تبليغات هم مراجعه خواهند كرد . خويش شما نيز مي‌توانيد بدين روش خويش را در عالم گسترده ي وب معرفي و تبليغ فرماييد .

5 - درآمد زايي :

مهم‌ترين مزيت وبسايت ها ساخت درآمد ميباشد كه به هدف اساسي روز جاري در جامعه جهاني كه اشتغال و درآمد براي گذران كارها معاش ست , جان نو ايي داده است . بخش اعظمي از شركتهاي در حالا ورشكستگي چه بسا با شيوه ميزان تارنما توانسته اند بقاي خويش را تضمين كنند . چون تعدد فروش آن‌ها بدين نحوه تعدادي برابر شده‌است . همينطور اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت توليدها براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در حين زمان اندكي توليدها شما در كل يك شهر يا اين كه چه بسا مملكت و يا اين كه چه بسا دنيا معرفي خواهد شد .

6 - عدم محدوديت هاي هنگامي و مكاني :

يك مزيت حياتي ديگر پباده سازي تارنما اين است كه ديگر رابطه ما با مشتريان و يوزرها محدود به خيابان و محله اطراف كمپاني ما نيست . آنگاه جغرفيا و جبر جغرافيايي محدودت رابطه با مشتري از بين رفته است , و مشتري با رابطه با وبسايت ما , به صورت مجازي سفري به كمپاني ما خواهد داشت , سفري كه البته مجازي خواهد بود . همينطور مشتريان مي‌تواند در هر زمان از شبانه روز كه چه بسا جز ساعت كاري كمپاني ما نيست , كار و درخواست خويش را انجام دهند .

و با دقت به اين كه اين رابطه دو طرفه است , كمپاني ما از روش تارنما هم در هر زمان و جاي جاي قادر است با مشتريان خويش رابطه داشته باشد و آنان نسبت به توليد ها خويش جذب كند .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۱۶:۰۸ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

نحوه خريد گيفت كارت

شارژ اكانت ايكس باكس نكته:در طول فرآيند انجام شارژ آي پي IP خويش را به آمريكا تغيير دهيد . 

1- براي شارژ گيفت كارت ايكس جعبه به آدرس پايين وارد گرديد و روي مورد Your info كليك فرمائيد .

https://account .microsoft .com

 

2- بعد روي آيتم Edit your personal info كليك نمائيد و مرزو بوم ايالت و كد پستي رو مثل فرم تحت تغيير و تحول دهيد و در پايان مورد Save را انتخاب كنيد .

3- روي قسمت Payment & billing كليك فرماييد و روي Address book كليك نماييد .

 

4- در صفحه سپس روي Add a new address كليك نماييد .

 

5- در سطح بعد از آن براي ساخت نشاني رسمي در يك سرزمين كه آدرسي هماهنگ با كد پستي مي باشد ارائه ميشود، آدرس و مشخصات انتخاب گرديده را وارد كنيد (نيازي به تغيير تحول نام خود نداريد) و در انتها مورد Save را گزينش فرمائيد .

توجه: تغيير‌و تحول نشاني صرفا براي شارژ گيفت كارت براي توشه اوليه نياز مي‌باشد در موردها سپس تنها بايد كد گيفت كارت را وارد نمائيد .

6- آن‌گاه از تغيير‌و تحول نشاني به وب سايت XBOX .COM وارد شويد و روي مورد Sign in كليك فرمائيد و وارت حساب مايكروسافت خود شويد .

 

7- آن‌گاه روي پروفايل خويش كليك فرماييد و Redeem code را گزينش نماييد .

 

8- در سطح آن گاه كد گيفت كارت ايكس جعبه XBOX خريداري گرديده را در پنجره گشوده شده وارد كنيد .

 

آن گاه از شارژ يا اين كه Redeem كردن گيفت كارت پيغامي مثل پيغام ذيل ظواهر مي گردد .

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۱۰:۲۱ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

سئو در مشهد

ي سايت اشاره كرديم سايت ها امكان ها و مزاياي دوچندان براي ما توليد كرده اند , همينطور بخش اعظمي از محدوديت ها را براي شغل هاي رسانه ايي از بين برده اند .

مزاياي تارنما

اعم از مزاياي پباده سازي وب سايت , 6 مورد بارز مي‌باشند :

1 - آگهي :

با به‌وجود داخل شدن تارنما ها , ابزار مفيدي براي آگهي در تراز جهاني به‌وجود آمده اند . به نحوي كه خبگزاري هاي داراي شهرت عالم پس از تكثير خبر خويش در وبسايت هاي داراي اسم و رسم خبري قادر است از نشر آن در تمام عالم , ولي به غير از مرز و بوم كره شمالي كه رابطه اينترنتي مردمان آن با عالم به جهت سياست هاي حكومتي جدا مي‌باشد , اطمينان داشته باشند ; آن نيز در كسري از زمان كه چه بسا تفكر كردن به‌اين مسئله در پيشين محال بود .

2 - بازاريابي :

در‌اين دستور صرفا كافي ست ما تارنما خويش را به موتور هاي جست و جو از قبيل google . com معرفي كنيم . همين دستور سبب ساز مي گردد كه با يوزرها با جست و جو راجع به مورد كاري ما كه تارنما ما به آن اشاره دارااست , تارنما مارا پيدا نمايند و با تجارت ما و توليدات ما آشنا شوند . صرفا مي بايست در پباده سازي وب سايت به نكات css و سئو تارنما مان اعتنا نماييم . چون اينكار سبب ميشود كه موتور هاي جست و جو وبسايت مارا در رتبه بالاتري در ليست جست و جوي خويش قرار دهند .

3 - دردسترس بودن :

اين مزيت سبب ساز شده كه ما در هر زمان از شبانه روز و هر جايي كه به وب دسترسي داريم , داده ها خويش را بتوانيم در اختيار يوزرها در اختيار بگذاريم . اصطلاحا بدين مزيت 7 *24 مي‌گويند .

4 - تبليغات :

با وجود خيل‌عظيم يوزرها تارنما ها شايسته ترين مكان براي انجام تبليغات مي‌باشند . چنانچه كه تارنما ما دارنده بازديد كننده متعددي باشد , مسلما به خاطر اين داستان شركتهاي متفاوت در اين باره به شما براي تبليغات هم مراجعه خواهند كرد . خويش شما نيز مي‌توانيد بدين روش خويش را در عالم گسترده ي وب معرفي و تبليغ فرماييد .

5 - درآمد زايي :

مهم‌ترين مزيت وبسايت ها ساخت درآمد ميباشد كه به هدف اساسي روز جاري در جامعه جهاني كه اشتغال و درآمد براي گذران كارها معاش ست , جان نو ايي داده است . بخش اعظمي از شركتهاي در حالا ورشكستگي چه بسا با شيوه ميزان تارنما توانسته اند بقاي خويش را تضمين كنند . چون تعدد فروش آن‌ها بدين نحوه تعدادي برابر شده‌است . همينطور اين تعداد مشتري در صورت رضايت از كيفيت توليدها براي شما ابزار تبليغاتي خواهند شد و در حين زمان اندكي توليدها شما در كل يك شهر يا اين كه چه بسا مملكت و يا اين كه چه بسا دنيا معرفي خواهد شد .

6 - عدم محدوديت هاي هنگامي و مكاني :

يك مزيت حياتي ديگر پباده سازي تارنما اين است كه ديگر رابطه ما با مشتريان و يوزرها محدود به خيابان و محله اطراف كمپاني ما نيست . آنگاه جغرفيا و جبر جغرافيايي محدودت رابطه با مشتري از بين رفته است , و مشتري با رابطه با وبسايت ما , به صورت مجازي سفري به كمپاني ما خواهد داشت , سفري كه البته مجازي خواهد بود . همينطور مشتريان مي‌تواند در هر زمان از شبانه روز كه چه بسا جز ساعت كاري كمپاني ما نيست , كار و درخواست خويش را انجام دهند .

و با دقت به اين كه اين رابطه دو طرفه است , كمپاني ما از روش تارنما هم در هر زمان و جاي جاي قادر است با مشتريان خويش رابطه داشته باشد و آنان نسبت به توليد ها خويش جذب كند .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۱۱:۱۸ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

طرحي سايت در مشهد

اطلاعات عالي و سيستم قابل انعطاف افزاري كارآمد صد ولي در موفقيت يك تارنما

را‌هستند البته آنچه كه بالاتر از همگي اين عوامل كار مي نمايد و معمولا مورد غفلت واقع ميشود ( ادله انساني ) است . غالبا تصور ميشود كه يك تارنما عالي و پيروز قائم به طينت خودش است . يعني تيم داده ها و سيستم قابل انعطاف افزاري وبسايت است سبب ساز موفقيت آن شده‌است . پژوهش ها نشان ميدهد مهم ترين ادله موفقيت يك وبسايت , آگاهي و كارايي شخصي است كه آن را رئيس مي نمايد .

ممكن است ماهيت ديجيتالي و كامپيوتري مفهومي به اسم وبسايت ما‌را منحرف مي نمايد و تصور ميكنيم سواي درنظر تصاحب كردن دليل انساني و تنها با توكل بر مطالب عالي و اپليكيشن عالي مي توان وبسايت موفقي داشت . يك راننده ناشي شايد يك ماشين بي ام و پاياني دسته را به ديوار بكوبد و متوقف شود , ولي يك راننده حرفه اي مي‌تواند مسافرانش را با يك ماشين كهن زوار در رفته , درست و سالم به شهر ديگري برساند .

كداميك از اين دو ماشين حقيقتا برنده ترند؟!

article _ image _ one _ 26 . jpg 

مدير مفيد اهميت متعددي در سازمان يك سايت داراست . يك رئيس عالي ميتواند عيوب محتوايي و قابل انعطاف افزاري سايتش را با كوشش و هوشمندي خويش پوشش دهد . نمي‌شود از سايتي كه جديدا فعال‌سازي شده توقع داشت از لحاظ محتوايي جامع و از ديد نر م افزاري انعطاف پذير و كامل باشد , ولي مي توان انتظار داشت كه يك رئيس دلسوز و باپشتكار همگي مانع ها پيش روي يك وب سايت را چهت نيل به موفقيت نسبي يك به يك از پيش رو بردارد . لازمه چنين مديريتي داشتن بينشي عميق از ماهيت اينترنت , آگاهي از مشكلات روزانه مدير يك تارنما و عملكرد براي كسب مهارت هاي اضطراري دراين مورد است .

در اينجا يكسري مورد از مهم‌ترين خصوصيات يك رئيس وبسايت پيروز را مرور ميكنيم :

۱ - هدف

بدترين سم براي به باخت ترقيب كردن يك تارنما , به عمل گماشتن يك رئيس بي هدف است . در‌حالتي كه خودتان مديريت وب سايت خودتان مي‌باشيد حقيقتا از خودتان بپرسيد هدفتان از ورود به وب چه است و اين مبادرت چه استفاده اي براي معاش و كسب و فعاليت شما دارد؟ در حالتي‌كه ميخواهيد شخص ديگري را به رئيس سايتتان منصوب فرماييد , مراقب باشيد به مقدار كافي هدف داشته باشد . او‌را در سود و خسارت دنيوي و معنوي وب سايت سهم دار نماييد . داشتن مهارت هاي فني كفاف نمي دهد . در صورتي‌كه رئيس وبسايت دورنمايي براي فعاليت خود نبيند , به آن دل نخواهد اعطا كرد . شايسته ترين اپليكيشن و زيباترين وب سايت نيز زير دست چنين مديري به گل خواهد نشست .

۲ - استقلال از پلاتفرم

بعضا از گردانندگان يا اين كه مديران وب سايت ها نسبت بدين و آن فناوري تمايلات جانبدارانه دارا هستند . ولي بعضا ديگر تنها يك چيز برايشان اساسي است : وب سايت عالي و موفقي داشته باشند . خودتان را به فناوري ها و فولدر ها گره نزنيد . اجراي نظرها و روياهايتان را موكول به انجام شدن اين يا اين كه آن تغيير و تحول فني در وبسايت يا اين كه ظواهر گرافيكي آن نكنيد . برخي از صاحبان وبسايت وسواس عجيبي نسبت به يك گونه منو يا اين كه افكت خاص يا اين كه يك كارتن فلش دارا‌هستند . اين تارنما ها هيچگاه در سطر وب سايت هاي غالب و كامياب قرار نمي گيرند . با اهميت ارضاي علائق كامپيوتري و گرافيكي شما نيست , حياتي رضايت مردمان است . غيروابسته باشيد . دورانديش و با برنامه باشيد . خودتان را بدين آبجكت و آن فولدر و اين تكنيك گره نزنيد .

۳ - پشتيباني از يوزرها و تعامل با آن‌ها

بعضا از مديران وب سايت ها يا اين كه گرفتاري پشتيباني از يوزرها ندارند و يا اين كه – رك و راست بگوييم – در تعامل با مردمان خجالتي مي‌باشند . در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد وبسايت موفقي داشته باشيد , شك وترديد را كنار بگذاريد . براي مردمان قيافه نگيريد و با يوزرها وبسايت خويش رفيق باشيد . گوش شنوا براي مشكلات و نظراتشان داشته باشيد و به آنان جواب دلخواه بدهيد . مطمئن باشيد اين ( ( گوش كردن ) ) برايتان نيز نفع معنوي دارااست و نيز موقعيت اقتصادي سايتتان را خوبتر مي نمايد .

۴ - اختصاص وقت كافي

بعضي از صاحبان تارنما تصور بي آلايش انگارانه اي از مكانيزم تلاش يك وبسايت اينترنت دارا‌هستند . آن ها فكر ميكنند همينكه مطالب عالي و اپليكيشن نيكي براي رئيس محتواي تارنما داشته باشيم , فعاليت تمام است و وبسايت خويش به خويش برنده مي گردد . براي رئيس تارنما خويش روزمره وقت اختصاص دهيد . خواسته از مدير , مقاله گذاشتن نيست , مراد بررسي و محاسبه اوضاع و احوال است . بايستي دائما از خودتان بپرسيد چه طور ميتوانم فلان فعاليت را خوبتر و سريعتر انجام دهم؟ چطور ميتوانم درآمد وب سايت را ارتقا دهم؟ چرا فلان مكانيزم تبليغي يا اين كه بازاريابي نتايجي كه دلم مي‌خواهد را به توشه نمي آورد؟ آيا يوزرها از سرويس ها تارنما راضي هستد؟ آيا پيشنهادات آن‌ها‌را بررسي كرده ام؟ فعاليت را سنبل نكنيد! براي كاميابي سايتتان وقت بگذاريد .

۵ - مهارت در نوشتن و ايجاد محتوا

وب ميدان ارائه محتواي ديجيتال است . خواه اين محتوا معرفي يك كالاي فيزيكي باشد , خواه يك مقاله نو , در هر مورد داشتن مرحله مناسبي از مهارت در نوشتن و ايجاد مقاله ضروري است . يك عمل بد و ناشيانه آن است كه محتواي وبسايت خويش را با مطالبي كه از سايتهاي ساير افراد نسخه برداري نموده ايد لبريز فرماييد . رك و راست بيان كنم : خودتان را گول مي زنيد . يوزرها وب اشخاصي مي باشند كه دست‌كم مرحله متوسطي از هوشمندي را دارا‌هستند . چرا به تارنما شما بيايند؟ به سايتي مي‌روند كه آفريننده داراي اهميت محتوا است . شايسته ترين عمل آن است كه وقت بگذاريد و مقداري خلاقيت به خرج دهيد . پاداش مطالبي كه با زحمت خودتان تنظيم نموده ايد را با ارتقاء فروش يا اين كه درآمدتان از روش وب سايت خواهيد گرفت , به شرطي كه طرحي براي كسب درآمد از تارنما داشته باشيد و ميزان دارايي ريزي فرمائيد . ژان بقوسيان , رئيس وب سايت رئيس سبز مي گويد : ايجاد محتواي اوريجينال ( اساسي ) يكي مهم‌ترين عوامل موفقيت يك تارنما اينترنت است .

۶ - اصول بازاريابي و تبليغ

در موضوع بازاريابي و تبليغ بي اطلاع نباشيد . بعضا از مديران وب سايت خيلي معصومانه فكر‌ميكنند و اطلاع صدق از ماهيت پيچيده نزاع بي امان وب سايت ها براي سرقت كردن عرصه موفقيت از يكديگر ندارند . كافي است گه گاه خصوصي به موتور جستجوي گوگل بزنيد و به عبارتي واژه و كلمه روز قبل يا اين كه پريروز را كاوش نمائيد تا بالا و زير شدن سكو وبسايت ها را به ديده خويش ملاحظه كنيد . براي موفقيت سايتتان بايستي با چشمان گشوده و آگاهي بدون نقص از اصول بازاريابي جنبش نماييد .

۷ - بررسي سايتهاي حريف

مگر مي گردد غالب بود و حريف نداشت؟ موفقيت يك شرايط نسبي است و در قياس با حالت وبسايت هاي ديگر قابل مقدار گيري است . پس چنانچه ميخواهيد وب سايت موفقي داشته باشيد , رقباي خويش را بشناسيد . مغرور نباشيد و به وبسايت آن ها سربزنيد . از رقباي خويش بياموزيد . بررسي وب سايت هاي حريف يك كدام از شايسته ترين و موثرترين روش ها براي پايه گذاري كردن برنامه گسترش وبسايت خودتان است .

۸ - داشتن طرح و طرحي براي بسط وبسايت

يكي‌از نكات ظريفي كه تارنما هاي پيروز رعايت مي نمايند , داشتن طرح و طرحي براي توسعه و گسترش سايتشان است . توسعه و گسترش بخشي از ذاتي يك تارنما است . يك وبسايت اينترنت فارغ از بسط , چه بسا با شايسته ترين مطالب و سرويس ها , بزودي روندي نزولي را آغاز خواهد كرد . مردمان تارنما هايي كه آراسته تغيير تحول و تحولاتي در آن صورت ميگيرد و همت مي نمايند خوبتر شوند را دوست دارا‌هستند . ژان بقوسيان از مديريت سبز مي گويد : داشتن نرخ پرورش منظم در محتويات وب سايت , يكي استراتژيك ترين روش ها براي موفقيت يك سايت است .

۹ - مصرف كننده خير و خوبي باشيد

يك وبسايت در حقيقت يك كارگاه ايجاد داده ها است . بعضا از مردمان تصور صحت از ماهيت ( ( معني ساخت ) ) ندارند و با خيالپردازي هاي خويش دراين مورد معاش مي نمايند . حقيقت آن است كه تا مصرف كننده نيكي نباشيد , نمي توانيد خالق خير باشيد . اين يك اصل با اهميت در معاش است . به عنوان مثال در صورتي‌كه ميخواهيد آهنگساز خير باشيد مي بايست ابتدا تعدادي سال موسيقي عالي و كيفيت عالي بشنويد تا بايگاني فرضي حاذق داشته باشيد . در‌حالتي كه ميخواهيد تاليف كننده خير و خوبي بشويد مي بايست يك سري سال كتاب ها و اثر ها نويسندگان پر اسم و رسم را بخوانيد و بياموزيد . بايستي كالاي پديدآورندگان چيره را مصرف نمائيد تا سر موفقيت آن را شم فرماييد . خيلي ها دلشان ميخواهد يك دكان آنلاين داشته باشند ولي تا به امروز چه بسا يك توشه نيز بصورت آنلاين خريد نكرده اند! درصورتي كه مي‌ترسيد آنلاين خريد فرمائيد , چه توقعي از مردمان داريد؟!

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۱:۰۳:۵۴ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

خريد گيفت كارت

اين سوال فراوان شفاف مي‌باشد : 

– اين وب سايت دارنده نشانه اعتماد الكترونيكي از وزارت صنعت، معدن و بازرگاني ميباشد .

– پشتيباني سايت مدام در كنار شماست و در اسرع وقت چه به چهره آنلاين و چه تلفني، پاسخگوي همه سوالهاي شما خواهد بود .

 

گيفت كارتهاي خود را به قيمت منطقي ( نه خيلي گران و نه خيلي ارزان) و با خيال سهل وآسان خريداري نمائيد .

چنانچه گيفت كارت ايتونز خريداري كرديد و نميدانيد چطور آن را شارژ كنيد اينجا را كليك فرماييد .

در حالتي‌كه نميدانيد چطور مرز و بوم اپل آي دي خود را به امريكا تغيير تحول دهيد اينجا را كليك نماييد و انتهاي آموزش را بخوانيد .

 

چنانچه نياز به پشتيباني داريد با آي دي ياهوي giftha1 يا ايميل appgetir@gmail .com در تماس باشيد .

 

 

گيفت 

كارت گوگل پلي 

گيفت كارتهاي گوگل پلي قابل استفاده در دستگاههاي اندرويدي مي‌باشند . به طور كلي براي خريد هر اپ يا بازي يا اين كه هرگونه جنس غير بدون‌پول در گوگل پلي استور يا اين كه خريدهاي داخل برنامه و بازي نظير پك جم در بازي clash of clans مي بايست گيفت كارت گوگل را به تيتر اعتبار مجازي در حساب گوگل خويش شارژ نماييد . گيفت كارت گوگل پلي استور نيز مثل آيتونز در مقادير گيفت كارت گوگل پلي 10 دلاري، گيفت كارت گوگل پلي 15 دلاري ، گيفت كارت گوگل پلي 25 دلاري، گيفت كارت گوگل پلي 50 دلاري و گيفت كارت گوگل پلي 100 دلاري جان دار مي باشند . اين گيفت كارتها هم براي خريد كالاهاي ديجيتالي نظير بازي، برنامه، كتاب، نوا و فيلم در استور گوگل پلي به عمل مي‌روند .

گيفت 

كارت چه مي باشد ؟

 

همه اين كارتهاي كپي دارا‌هستند و نيز چنين به فيس الكترونيكي قابل خريداري ميباشند .

گيفت كارتهاي گوگل پلي فعلاً در ايالات متحده و انگلستان عرضه مي گردند و براي استفاده از آن ها بايد نشاني جيميل يا اين كه گوگل شما ايالات متحده يا اين كه انگلستان باشد . از آنجاييكه گيفت شغل هاي گوگل پلي مغازه ما آمريكايي مي‌باشند بايستي حتماً اكانت گوگل خود را به ايالات متحده تغيير تحول دهيد .

براي خريد گيفت كارت گوگل پلي استور Google play Gift card مي توانيد از دكان ما به آدرس http://www .giftha .com خريد آنلاين انجام داده و به طور آني تحويل بگيريد .

در‌حالتي كه در مسئله شارژ گيفت كارت گوگل پلي اختلال داريد و نميدانيد چطور به كار گيري نماييد و يا اينكه چطور مرزو بوم خويش را تغيير تحول دهيد مي توانيد اينجا را كليك نمائيد .

 

 

گيفت 

كارت مايكروسافت 

و 

البته مژده به ويندوزفون دارها! 

گيفت كارت مايكروسافت اختصاصي افرادي مي‌باشد كه ويندوزفون دارا‌هستند . اين افراد براي خريد از اپ استور مايكروسافت بايستي از گيفت كارت مايكروسافت استعمال نمايند .

گيفت كارتهاي مايكروسافت هم براي كشورهاي متعدد عرضه مي شوند كه گيفت كارتهاي مايكروسافت عرضه شده در جمهوري اسلامي ايران عموماً آمريكايي مي باشند .

گيفت كارت مايكروسافت در مقادير 10 دلاري ، گيفت كارت مايكروسافت 15 دلاري ، گيفت كارت مايكروسافت 25 دلاري و گيفت كارت مايكروسافت 50 دلاري قابل ارائه ميباشند .

 

گيفت 

كارت چه است ؟

 

براي خريد گيفت كارت مايكروسافت امريكا به يار كپي و با امكان تحويل آني و پرداخت آنلاين به دكان ما به نشاني http://www .giftha .com مراجعه كنيد .

واجب به ذكر است گيفت كارت مايكروسافت ميتواند براي شارژ اكانت اكس جعبه نيز موضوع استفاده قرار گيرد .

در صورتي‌كه نميدانيد چطور گيفت كارت مايكروسافت را شارژ فرماييد به اينجا مراجعه نمائيد .

براي تغيير ميهن اكانت live لايو خويش به امريكا اينجا را كليك فرمائيد .

براي شارژ كردن اكانت اكس باكس لايو خود اينجا را كليك نمائيد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۵۸:۵۲ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]

 

 

گوشت مرغ

 

با توجه به اين كه آهن ميتواند مشكل‌ها ناشي از ناچيز خوني را برطرف كند از نقايص مادرزادي نيز ميتواند پرهيز كند . آهن مو جود در گوشت گوسفند از پيدايش اندك خوني در نوزادان و زنان حامله جلوگيري مي نمايد . بنابراين، رشد جنين به طور طبيعي و فارغ از ايراد ادامه مي يابد . براي اين كه جنين بتواند از مزاياي آهن جان دار در گوشت گوسفند بهره‌مند شود، حتمي مي باشد ما‌درها آبستن در سه ماه ابتدا بارداري به طور منظم زير حيث دكتر معالج از اين ماده غذايي مغزي استفاده نمايند . اما بدن جنين به ديگر مواد مغذي براي ادامه حيات هم تهيدست هست . كه به وسيله مادر به جنين منتقل ميگردد .

۵ . 

كاهش درد هنگام قاعدگي 

معمولا زنان در هنگام قاعدگي حس درد مضاعف زيادي ميكنند . وجود درد در واقع منطقي مي باشد . با اعتنا به اندازه آهني كه در اين دوره از تن دفع مي‌شود، درد بيشتري را مي تواند برايشان به ياور داشته باشد . زنان با مصرف گوشت گوسفند مي توانند آهن هدر رفته تن خود را به نيكي جبران نمايند .

۸ 

خواص باورنكردني گوشت گوسفند براي سلامتي ۶ . 

نگهداري سالم پوست 

از ديگر مزاياي مصرف گوشت گوسفند داشتن پوست سلامت است . تكه‌هاي گوشت گوسفند نه صرفا دارنده دربردارنده ويتامين B، كولين و سلنيوم ميباشد بلكه دارنده ويتامين B۱۲ كه به مراقبت سالم پوست امداد مي‌كند، نيز مي باشد . اين مواد در رفع خستگي و استحكام پوست به بدن كمك مينمايند .

۷ . 

دوري از اوتيسم، استرس و افسردگي 

تركيبات گوشت گوسفند حاوي امگا ۳ بالايي است . ويتامين B۱۲ و امگا۳ براي دوري از ابتلا كودك ها به بيماري اوتيسم مضاعف اثرگذار هست . يك عدد از مزاياي ارزش تغذيه‌اي گوشت گوسفند توسعه و گسترش در سيستم عصب مركزي و مغز در خردسال ها مي باشد . اين در حالي ميباشد كه ويتامين B۱۲ براي آرامش ذهن، رويا رويي با استرس و افسردگي بسيار موثر هست .

۸ . 

پرهيز از سكته مغزي و بيماري كليه 

بسياري مردمان از مزاياي استفاده از گوشت گوسفند براي خودداري از ابتلا به سكته مغزي و بيماري‌هاي كليوي بي‌خبرند . اين مزايا به حافظه وجود پتاسيم و تركيبات سديم قليل و بسيار در گوشت گوسفند است . اين در حالي مي‌باشد كه تجمع فراوان سديم در بدن معمولا باعث سكته مغزي و بيماري سنگ تمامي مي‌شود .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۴۵:۴۷ ] [ امين طيراني ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]
.: Weblog Themes By tibablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 604
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب